- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

با آپارات و عرضه آنلاین «دندون طلا» را بدون توقف ببینید

dandoon-tala

سریال «دندون طلا» کاری از داوود میرباقری هم‌زمان با پخش درشبکه خانگی به‌صورت آنلاین نیز عرضه شد.

سوره سینما – پخش این سریال از ۱۲ مرداد به صورت سراسری آغاز شده وعلاقه‌مندان می‌توانند این سریال را ازطریق سایت آپارات فیلیمو (www.filimo.com [1] ) به صورت آنلاین و با هرسرعت اینترنتی دنبال کنند. این سریال در ٩ قسمت تولیدشده وفیلم‌برداری آن به پایان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی آپارات، مهران برومند تهیه کننده این سریال درباره علت چرایی اینکه این فیلم در کنار پخش خانگی از طریق سایت آپارات فیلیمو نیز به فروش می رسد گفت: علت پخش آنلاین سریال، فراگیری این رسانه (اینترنت) بود. همانطور که می‌دانید استفاده از اینترنت رو به رشد است و با توجه به تمام تردیدها و نگرانی ها که شاید این رسانه روی بازار تاثیر منفی بگذارد، اما ما معتقد و مطمئن بودیم که این انتخاب تصمیم درستی است. زیرا تجربه به ما نشان داده است در میان نسل جوان این رسانه طرفداران زیادی دارد و تاثیر منفی روی هیچ رسانه دیگری از جمله شبکه نمایش خانگی نخواهد گذاشت.

وی ادامه داد: در طول تاریخ همیشه این نگرانی وجود داشت که وقتی رسانه جدیدی می آمد سایر رسانه ها احساس خطر می کردند. مثلا هنگامی که تلویزیون آمد، صاحبان سینما خطر از دست دادن مخاطب را احساس می کردند اما دیدیم که تلویزیون نه تنها لطمه ای به سینما نزد، بلکه باعث رشد و پیشرفت صنعت سینما هم شد و هر کدام جای خود را پیدا کردند.

تهیه کننده دندون طلا همچنین گفت: در حال حاضر هم اعتقاد ما این است که این رسانه جدید و دیدن یک فیلم به صورت آنلاین در اینترنت که اصطلاحا به آن VOD گفته می شود، می تواند مخاطب جدید و شیوه های نمایش جدید را اضافه کند و بر ظرفیت بازار بیفزاید.

برومند ادامه داد: از این رو از تصمیمی که مبنی بر پخش همزمان آنلاین همراه نمایش خانگی انجام گرفت، بسیار خوشحالم و تمام کسانی که برای این تصمیم تردید داشتند، نیز بر همین عقیده هستند.

تهیه کننده دندون طلا ادامه داد: موانعی هنوز وجود دارد اما این نوع رسانه ها در دنیا تازه وارد اما رشد خیلی خوبی داشته است. از دل این شیوه پخش سایت های بزرگی مانند نتفلیکس بیرون آمده است و حتی پخش اختصاصی دارد. ما نیز باید برویم به سمت گسترش این بازار و باید موانع را برطرف کنیم. یکی از این موانع سرعت اینترنت است که انشالله به زودی حل خواهد شد و بخصوص اینکه آپارات توان بالایی در این زمینه داشت و انتخاب آپارات برای ما انتخاب خوبی بود و با هر سرعتی شما می‌توانید فیلم را بدون توقف تماشا کنید و تاکنون بازخوردهای مثبتی از مردم گرفته ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هموطنان خارج از کشور نیز می‌توانند از همین طریق فیلم دندون طلا را دنبال کنند. امیدواریم حمایت ها هم بیشتر از آنچه تاکنون بوده است صورت گیرد تا شاهد رشد و گسترش این شیوه پخش نیز باشیم.