- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اهدای «جایزه موعود» در جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت

cinema-haghighat

«جایزه موعود» عنوان بخش ویژه‌ی نهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت است که با موضوع معارف مهدویت و فرهنگ انتظار برگزار خواهد شد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در بخش ویژه‌ی جایزه موعود، آثار مستندی در حوزه‌ی معارف مهدوی و فرهنگ انتظار انتخاب شده و در کنار فیلم‌های منتخب بخش «مسابقه ملی» روی پرده‌ی جشنواره سینماحقیقت می‌روند. در آیین اختتامیه جشنواره نیز به یک مستندساز برگزیده‌ی هیات داوران، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه هفتاد میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است که انتخاب فیلم‌ها و مستندساز برگزیده‌ی بخش جایزه موعود، توسط هیات انتخاب و داوری بخش «مسابقه ملی» جشنواره صورت می‌پذیرد؛ ضمن اینکه تهیه‌کننده و سایر عوامل فیلم‌های منتخب بخش «جایزه موعود» نظیر پژوهشگر، تصویربردار، صدابردار، تدوینگر، نویسنده گفتار متن و… هم امکان برگزیده شدن در بخش اصلی جشنواره را دارند.

عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان علاقمند به شرکت در بخش ویژه‌ی «جایزه موعود» می‌بایست فرم شرکت در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را روی وب‌سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir [1] تکمیل نموده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و عکس‌های صحنه فیلم و کارگردان، حداکثر تا پانزدهم مهرماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

علاقمندان شرکت در این بخش باید هنگام پُر کردن فرم اینترنتی شرکت در جشنواره سینماحقیقت، حتماً گزینه «جایزه موعود» را تایید کنند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهممین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.