- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سایت انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» رونمایی شد

shahzade-room

با نزدیک شدن به آغاز اکران انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» وب‌سایت رسمی این فیلم رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما ، با نزدیک شدن به آغاز اکران انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» Princess Of Rome در آبان ماه امسال، وب سایت رسمی این فیلم به آدرس princessofrome.ir [1] رونمایی شد.

لذا مخاطبان محترم می‌توانند آخرین اخبار، آنونس، تیزر، پوستر، گالری تصاویر فیلم، افتخارات و جوایز، شناسنامه فیلم و عوامل، یادداشت‌ها، سینماهای در حال اکران، فروش بلیط فیلم و … از طریق این سایت مشاهده کنند.

همچنین مخاطبان انیمیشن «شاهزاده روم» می‌توانند از طریق آدرس ایمیل info@princessofrome.ir [2] نظرات و پیشنهادات خود را درباره این اثر به دست عوامل برسانند.

انیمیشن «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

«شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، محصول سینمایی گروه «هنر پویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بسیاری از اهالی سینما و متخصصین این حوزه را به تحسین آن وا داشت و توانست لوح تقدیر ویژه جشنواره را از دبیر جشنواره دریافت کند.