- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محمودسلطانی با «پدر و پسر» وارد دنیای کارگردانی شد

pedar-o-pesar

محمد محمودسلطانی در نخستین تجربه کارگردانی خود سراغ ساخت یک فیلم کوتاه رفت.

سوره سینما [1] – سلطانی که پیش از این نگارش فیلمنامه سریال‌هایی چون «سایه روشن»، «تکیه بر باد»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» (سرپرست و نویسنده) و «گاهی به پشت سرت نگاه کن»؛ و تله‌فیلم‌های «بچه‌های کوچه دوازدهم»، «یاد من باش»، «عملیات پایتخت»، «گام‌های معلق»، «سرانجام» و «آخرین زمزمه» در کارنامه خود داشته؛ در حوزه تئاتر نیز کارگردانی نمایش‌های «شب» «زندگی کنسرو شده»، «سونات باران» و «فاخته‌ها» را تجربه کرده است.

فیلم کوتاه «پدر و پسر» نخستین ساخته محمد محمودسلطانی، داستان پسری را روایت می‌کند که مثل همیشه روز تعطیل پدر آلزایمری‌اش را به رستوران می‌برد تا با هم خوش بگذرانند. در راه برگشت به خانه سالمندان مشکلی برای آنها پیش می‌آید. این مشکل مسیر زندگی آنها را برای همیشه تغییر می‌دهد و پدر و پسر به شناخت جدیدی از یکدیگر می‌رسند.این فیلم کوتاه به قلم نوید میهن دوست نوشته شده است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: حامد اوتادی. طراح صحنه و لباس: آناهیتا اقبال نژاد. طراح گریم: علیرضا خورشید. صدابردار: احمد اردلان. موسیقی: سعید انصاری. صداگذاری و ترکیب صدا: احسان افشاریان. تدوین: نیما حسندوست. مدیر تولید: نادر اژدری. تهیه کننده: مهیار گلچین. بازیگران: کاظم هژیر آزاد. مجید آقا کریمی. سیاوش چراغی پور. احسان پروال.