- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

راه‌یابی ۵ اثر به بخش طرح و ایده فیلنامه جشنواره یاس

Yas-Fest-Logo4

نامزدهای دریافت تندیس جشنواره در بخش طرح و ایده فیلمنامه سومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس معرفی شدند.

سوره سینما [1]– به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس، فرهاد توحیدی، حبیب احمدزاده و رضا مقصودی ، پس از بررسی طرح ها و ایده‌های فیلم نامه رسیده به دبیرخانه، ۵ اثر را به عنوان نامزدهای این بخش جشنواره فیلم یاس معرفی کردند.

بر این اساس طرح های فیلم نامه « آنا » نوشته صنم کاظمی ، « پیچ » نوشته مهدی بوستانی شهر بابکی ، « خسوف » نوشته زهره شعبانی ، « خواب نما» نوشته مجید امامی و « میخ آخر به تابوت » نوشته محراب اکبری شهپر ، آثاری هستند که در این بخش برای کسب تندیس یاس زرین جشنواره به رقابت می‌پردازند.

موسسه رسانه‌های تصویری در سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس بخش مسابقه «طرح و ایده فیلم نامه» را با توجه به اهمیت نقش فیلمنامه در ارتقای آثار سینمایی و ویدیویی و همچنین کشف استعدادهای جوان در حوزه فیلمنامه نویسی با هدف بالا بردن سطح کمی و کیفی ادبیات نمایشی و ارزیابی طرح ها و ایده های نو برگزار می‌کند.

در این بخش تندیس یاس زرین جشنواره و ۲ دیپلم افتخار به برگزیدگان اهدا خواهد شد.داوری آثار این بخش نیز برعهده فرهاد توحیدی، حبیب احمدزاده و رضا مقصودی است.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس، ۱۱ تا ۱۶ مهر ماه سال جاری در استان مازندران و به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.