- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کمپین «تو قهرمان من هستی» آغاز شد

to-ghahremane-mani

کمپین «تو قهرمان من هستی» با هدف امید بخشیدن به کودکان بیمار توسط گروه تصویرگران هنر موگه در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

سوره سینما [1] – به گزارش روابط عمومی گروه تصویرگران هنر موگه ، هر روز تعداد زیادی از کودکان با بدن ضعیف روی کره زمین در حال مبارزه با بیماری های سخت هستند،آنها در این مبارزه نیاز به توجه و امید دارند. این کمپین قصد دارد به این دسته از کودکان برای مبارزه سخت، امید و روحیه بدهد و به آنها بگوید: شما قهرمان ما هستید.

علاقمندان برای همراهی این کمپین و روحیه بخشیدن به کودکان بیمار می توانند روی یک برگه کاغذ عبارت «تو قهرمان من هستی » را نوشته و سپس به نشانه همراهی وهمدلی با این جمله عکس گرفته و آن را به نشانی اینترنتی omidexpo@gmail.com [2] ارسال و یا آن را با عبارت #omidexpo هشتک کنند.

تاکنون بسیاری از چهره های فرهنگی و ورزشی به این کمپین پیوسته اند و قرار است این تصاویر در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی امید و در کنار آثار هنرمندان داخلی و خارجی برای عموم به نمایش در بیایند.

گروه «تصویرگران هنر موگه» سال گذشته در اولین دوره نمایشگاه امید با موضوع یادمان آتشنشان فداکار، کمپین حمایت از « امید عباسی» آتشنشان فداکار ایرانی را برگزار کرد که طی آن آتشنشانان ۱۶ شهر دنیا از حرکت قهرمانانه مرحوم امید عباسی حمایت کردند.