- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

دیدار صمیمانه و نقادانه شورای مرکزی انجمن فیلم کوتاه با ایوبی

ayubi-kootah

رییس سازمان سینمایی در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن فیلم کوتاه خانه سینما، با آنان دیدار و گفت وگو کرد.

سوره سینما [1] – به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، اعضای شورای مرکزی انجمن فیلم کوتاه خانه سینما ظهر روز یکشنبه ۲۹ شهریور با حضور در موزه سینمای ایران با رییس سازمان سینمایی دیدار و گفت وگو کردند.

مجید برزگر، آرش رصافی، نیما عباسپور، مسعود امینی، مصطفی آل احمد  در این دیدار با حجت الله ایوبی درباره مشکلات کنونی فیلم کوتاه، کاهش تولیدات انجمن سینمای جوان و نگرانی های صنفی در این باره گفت وگو کردند.

در این دیدار همچنین پیشنهاد شد که بودجه حذف شده فیلم کوتاه در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به انجمن سینمای جوانان ایران به منظور تولید افزوده شود.

ارائه آثار کوتاه در شبکه نمایش خانگی، تلاش برای همکاری تلویزیون برای نمایش فیلم های کوتاه و افزوده شدن فیلم کوتاه به جشنواره فجر و بازنگری درباره چگونگی نمایش فیلم های کوتاه در گروه سینمایی هنر و تجربه از پیشنهادات ارائه شده در این جلسه بود.

نگرانی از بیکاری فیلمسازان حرفه ای فیلم کوتاه در سال ۹۴ از دیگر دلمشغولی های شورای مرکزی انجمن فیلم کوتاه بود.

همچنین اعضا در این دیدار از راه اندازی گروه هنر و تجربه به منظور پاتوقی سینمایی تقدیر و خواستار ایجاد سینماتک هایی به عنوان پاتوق فیلم کوتاه در قالب هنر و تجربه شدند.

“حجت الله ایوبی” نیز  در این دیدار با اشاره به جایگاه فیلم کوتاه اظهار امیدواری کرد که با بررسی موارد اشاره شده از سوی انجمن فیلم کوتاه، درباره موارد یاد شده تصمیم گیری و مشکلات موجود رفع شود.

وی همچنین با اشاره به دیدار خود با گروه های مختلف تاکید کرد که نقدهای موجود را می شنوم و امیدوارم با بررسی مسائل و مشکلات شرایط بهتری را برای سینما رقم بزنیم.