- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره «جوانه‌های صالحین» تا پایان هفته دفاع مقدس

salehin

 

با توجه به استقبال مخاطبان طرح تابستانی «جوانه‌های صالحین» مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان هفته دفاع مقدس تمدید شد.

 

سوره سینما [1] – ستاد مرکزی طرح تابستانی جوانه های صالحین اعلام کرد: در راستای افزایش مشارکت عمومی و الگوسازی جهت دوره های تابستانی صالحین جشنواره ای را با عنوان جوانه های صالحین از یک ماه پیش آغاز کرد که تا یک هفته دیگر مهلت ارسال آثار تمدید شده است.

این جشنواره در قالبهای عکس، فیلم، کلیپ، خبر، ایده ها و خلاقیت ها و وبلاگ نویسی برگزار میشود.

در تمامی بخش ها، انعکاس رویدادهای ویژه طرح جوانه ها با رعایت حداقل های فنی در اولویت انتخاب خواهد بود.

پیش تر زمان مهلت ارسال آثار، ۲۵ شهریور ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال مخاطبان تا ۶ مهرماه همزمان با پایان هفته دفاع مقدس تمدید خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق ایمیل javaneh.salehin@chmail.ir [2] به دبیرخانه ارسال کنند.

طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای بیست هزار پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می گردد.

این برنامه‌ها در سه بخش؛ برنامه‌هایی برای تشکیل و تقویت حلقات، برنامه‌های درون حلقات و برنامه‌های عمومی پایگاه برای نقش‌آفرینی حلقات صالحین در قالب و موضوعات مختلف برگزار می‌گردد. گسترش، تعمیق و نقش‌آفرینی هر چه بیشتر شجره طیبه صالحین به عنوان رکن اصلی برنامه جامعه‌سازی اسلامی بسیج به عنوان پیامد اجرای این برنامه‌ها مورد انتظار است.