- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برگزاری نمایشگاه عکس شهدای گمنام و نمایش فیلم‌هایی با مضمون دفاع مقدس

anjoman-cinemaye-javan

چهارده فیلم کوتاه و ۳۰ قطعه عکس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در تویسرکان به نمایش درخواهند آمد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امید وفایی مدیر انجمن سینمای جوانان تویسرکان با اعلام این خبر عنوان کرد سه رویداد فرهنگی طی هفته دفاع مقدس در تویسرکان برگزار خواهد شد. این برنامه‌های با همکاری نهادهای فرهنگی تویسرکان و با تمرکز بر آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزاری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه‌های عنوان کرد دیدار با شهدای گمنام فرسفج از توابع تویسرکان نخستین برنامه طراحی شده برای بزرگداشت این ایام است که با حضور هنرجویان دوره های فیلم‌سازی و تک‌درس دفتر تویسرکان، فیلم‌سازان و هنرمندان این شهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس شهدای گمنام فرسفج از دیگر رویدادهایی است که در این هفته افتتاح و در معرض عموم قرار خواهد گرفت. عکس‌های این نمایشگاه توسط هنرجویان دفتر تویسرکان و در جریان خاک‌سپاری دو شهید گمنام در فرسفجِ تویسرکان که اخیراً برگزار شده است تهیه شده است. این نمایشگاه در قالب ۳۰ قطعه عکس در محل گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرسفج و مجتمع فرهنگی تویسرکان با همکاری بخش‌ اداری فرسفج و اداره ارشاد اسلامی تویسرکان برگزار خواهد شد.

نمایش ۱۴ فیلم کوتاه در سالن فردوسی تویسرکان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تویسرکان است. اسامی این فیلم‌های کوتاه که با مضامین دفاع مقدس به نمایش درخواهند آمد عبارت‌اند از: لیلا به کارگردانی مصطفی امامی، هروله به کارگردانی مجتبی اسپنانی، سایه‌های رنگی باد به کارگردانی سید علیرضا حسینی، فولادی‌ترین میوه بهشت به کارگردانی مهدی تنگستانی، گنج به کارگردانی امین کریمی، پدر من یک قهرمان است به کارگردانی محمدعلی کنارکناری، قاب عکس به کارگردانی حانیه پورسلیمانی، وطن دوم به کارگردانی کامران رضایی، آقای الفت به کارگردانی احمد صراف یزد، تمام چیزهایی که جایشان خالی است به کارگردانی کاوه قهرمان، مترسک‌ها هم می‌میرند به کارگردانی پرویز رستمی، آتروپین به کارگردانی کامران دشتی و مریوان ترمینال هوایی به کارگردانی علیرضا نیک‌خواه.