- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مستند «منم یک کارتن‌خواب» روی میز تدوین رفت

karton-khab

با اتمام مرحله‌ی تصویربرداری مستند «منم یک کارتن‌خواب» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی وحید باقرزاده، این فیلم روی میز تدوین رفت.

سوره سینما [1] – به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، وحید باقرزاده در مورد تولید این فیلم اظهار داشت: از چهار ماه پیش ضبط تصاویر فیلم را آغاز کردیم و در حال حاضر ۹۸ درصد تصویربرداری آن انجام شده و فیلم هم‌اینک روی میز تدوین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه احتمالاً عنوان این فیلم به «تشکی برای خواب» تغییر پیدا می‌کند، افزود: موضوع این فیلم مستند درباره‌ی چند معتاد کارتن‌خواب است که آنها از نحوه زندگی، اعتیاد و فلاکت‌های خود صحبت می‌کنند؛ همچنین در ادامه این فیلم خواهیم دید که فرد خیری پیدا می‌شود و این افراد را از مشکلات و منجلابی که در آن گرفتار آمده‌اند، نجات می‌دهد.

این مستندساز ادامه داد: تحقیق و پژوهش این فیلم شش ماه به طول انجامید و لوکیشن‌های آن نیز در شهرک صنعتی چهاردانگه و کمپ ترک اعتیاد بوده است.

بر‌اساس این گزارش، عباس صاحب تصویربرداری این فیلم مستند را بر عهده داشته و عرفان باقرزاده هم موسیقی متن فیلم را می‌سازد؛ تهیه‌کنندگی، کارگردانی و تدوین مستند «منم یک کارتن‌خواب‌« هم بر عهده وحید باقرزاده است. این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود.

گفتنی است: وحید باقرزاده پیشتر فیلم‌های مستند «طب حاشیه»، «جاده قانون»، «منم داریوش» و… را کارگردانی کرده است. او با «منم داریوش» سیمرغ بلورین بهترین پژوهش فیلم مستند جشنواره فیلم فجر را بدست آورده است.