- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قسمت هفتم «دندون طلا» با هنرنمایی باران کوثری/ مراسم بزرگداشت میرباقری امروز در جشنواره یاس

dandoon-tala7

پخش قسمت هفتم «دندون طلا» اثری از داوود میرباقری با بازی باران کوثری از دوشنبه ۱۳ مهرماه در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.

سوره سینما [1] – قسمت هفتم مجموعه نمایش خانگی «دندون طلا» از روز دوشنبه ۱۳ مهرماه با هنرنمایی باران کوثری در نقش طلوع در فروشگاههای سراسر کشور توزیع می شود. همچنین علاقمندان در داخل ایران می توانند همزمان با توزیع برای خرید ان لاین به سایت آپارات فیلیمو مراجعه کنند.

مخاطبین خارج از کشور مجموعه «دندون طلا» نیز قسمت هفتم را می توانند از سایت ایران رسانه تهیه کنند.

همچنین مراسم بزرگداشت داوود میرباقری خالق مجموعه های موفقی همچون « امام علی (ع)»، «مختار نامه»، «شاهگوش»، «دندون طلا» و… امروز ۱۱ مهرماه همزمان با افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم یاس برگزار می شود.

در خلاصه قسمت هفتم آمده است:بلبل بعد از شنیدن گذشته خود از زبان عنایت سرخوش شکه می شود و سر از قهوه خانه قنبر دیزل در می آورد. قنبر دیزل که منتظر این فرصت است تا از صدای بلبل برای کسب در آمد استفاده کند، پای او را به محافلی باز می کند که آغاز سقوط بلبل است. همزمان طلوع که دانشجو تئاتر است برای تحقیقات پایان نامه خود که درباره نمایش روحوضی است به دنبال عنایت سرخوش می رود و از این طریق او هم وارد قصه بلبل می شود…

از عوامل تولید «دندون طلا» می توان به نویسنده و کارگردان:داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری:سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، طراح گریم:کامران خلج، تدوین:بهزاد مصلح، صدابردار:رشید دانشمند، صداگذار:آرش قاسمی، موسیقی:فردین خلعتبری، دستیار کارگردان:حامد میرباقری، دستیار تولید:فواد بوربور، برنامه ریز:فرزاد رحمانی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عکاس:مانی لطفی زاده، مشاور اقتصادی:برهان دارابی، دستیار تهیه:ایمان میرباقری، مدیر تدارکات:حامد پرهیز، مدیر تولید:مهدی بدرلو، مجری طرح:مجید مطلبی و تهیه کننده:مهران برومند اشاره کرد.