- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قسمت هشتم «دندون طلا» از ۲۲ مهر / تبریک عوامل مجموعه برای آغاز پخش «شهرزاد»

dandoontala8

قسمت جدید مینی سریال «دندون طلا» که به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، از روز چهارشنبه ۲۲ مهرماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

به گزارش سوره سینما [1] ، قسمت هشتم «دندون طلا» اثری از داوود میرباقری ۲۲ مهرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. همچنین نسخه آن لاین این مجموعه برای مخاطبین همزمان با توزیع، در سایت آپارات فیلیمو و ایران رسانه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

عوامل تولید مجموعه «دندون طلا» به مناسبت همزمانی توزیع قسمت اول سریال «شهرزاد» ساخته حسن فتحی با پخش قسمت هشتم این مجموعه به دست اندرکاران تولید «شهرزاد» تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت می کند. همچنین سازندگان این اثر، امیدوارند مخاطبین با خرید نسخه اصلی مجموعه «شهرزاد» و پرهیز از کپی غیر مجاز، از این اثر حمایت کنند.

در خلاصه قسمت هشتم آمده است: طلوع بعد از جستجوهای زیاد استاد عنایت سرخوش را پیدا می کند. او برای نزدیک شدن به رمز و راز هنر سیاه بازی روزهای زیادی عنایت سرخوش را تعقیب می کند تا پای او هم به قهوه خانه فنبر دیزل باز می شود. عنایت بعد از مدتی متوجه می شود، بلبل معتاد شده است. او دندون طلا را مقصر اصلی این موضوع می داند.

بازیگران «دندون طلا» عبارتند از: مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، سیامک صفری، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، طوفان مهردادیان، انوش معظمی، رسول نجفیان،محسن قاضی مرادی و با حضور باران کوثری.

dandoontala8-cover [2]

از عوامل تولید این مجموعه می توان به نویسنده و کارگردان: داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری:سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، طراح گریم:کامران خلج، تدوین:بهزاد مصلح، صدابردار:رشید دانشمند، صداگذار:آرش قاسمی، موسیقی:فردین خلعتبری، دستیار کارگردان:حامد میرباقری، دستیار تولید:فواد بوربور، برنامه ریز:فرزاد رحمانی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عکاس:مانی لطفی زاده، مشاور اقتصادی:برهان دارابی، دستیار تهیه:ایمان میرباقری، مدیر تدارکات:حامد پرهیز، مدیر تولید:مهدی بدرلو، مجری طرح:مجید مطلبی و تهیه کننده:مهران برومند اشاره کرد.

«دندون طلا» محصول موسسه فرهنگی هنری ابر است و پخش آن برعهده هنرنمای پارسیان است.