- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پوستر جدید «شاهزاده روم» با توجه به مخاطبان فیلم طراحی شده است

shahzade-room

پوستر انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» که قرار است از ۱۳ آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درآید رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم»، هادی محمدیان، کارگردان این اثر گفت: چند گروه طراح مشغول طراحی اقلام تبلیغاتی «شاهزاده روم» هستند. قرار است به رسم انیمیشن‌های سینمایی بین‌المللی، فیلم ما هم دارای چند پوستر باشد که با توجه به گروه مخاطبان مختلف طراحی می‌شوند و در زمان‌های تعیین شده رونمایی می‌شوند.

وی افزود: پوستری که روز گذشته از آن رونمایی شد، اولین پوستر تبلیغاتی ما است که طراحی آن را خود من انجام دادم. پیش از این نیز هنگام برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پوستری برای مخاطبان جشنواره ای این فیلم طراحی کرده بودیم که گروه کودک و نوجوان مخاطب آن نبودند و نمی‌شد هنگام اکران فیلم در سینماهای کشور، باز هم از همان اثر استفاده کرد.

این کارگردان که فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است در ادامه با اشاره به طراحی لوگوی «شاهزاده روم» که در پوستر جدید استفاده شده است، گفت: لوگوی اول انیمیشن ما توسط استاد مسعود نجابتی طراحی شده بود که متناسب با سلیقه مخاطبان بزرگسال است. لوگوی جدید فیلم با توجه به مخاطب کودک طراحی و اجرا شده است. در این لوگو از منحی‌ها و اسپیرال‌هایی استفاده شده است که کودکان بیشتر می‌پسندند. طراحی برای کودکان کار مورد علاقه من است. اکثر تایپوگرافی‌ها و نشانه‌هایی که قبلا طراحی کردم نیز دارای همین حس و فضا هستند.

shahzader-room-poster [2]

محمدیان در پایان تاکید کرد: لوگوی جدید با توجه به دخترانه بودن فضای «شاهزاده روم» و عاشقانه بودن قصه این اثر طراحی شده است و امیدوارم مخاطبان اصلی این فیلم که کودکان و نوجوانان هستند، آن را بپسندند.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توانست دو لوح تقدیر ویژه کسب کند. این انیمیشن که به تهیه‌کنندگی حامد جعفری تولید شده است درباره زندگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود.