- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مزدک میرعابدینی به سینما بازمی‌گردد/ «خواب است پروانه» بزودی اکران می‌شود

mazdak

فیلم سینمایی «خواب است پروانه» به کارگردانی مزدک میرعابدینی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی در آینده‌ای نزدیک در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران خواهد شد.

به گزارش سوره سینما [1] ، فیلم سینمایی «خواب است پروانه» نوشته و کارگردانی مزدک میرعابدینی که محصول سال ۸۹ است و یک درام روانشناسانه به حساب می آید به زودی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران خواهد شد.

زمان اکران این فیلم سینمایی هنوز به طور قطعی مشخص نشده است اما نیمه آبان و یا نیمه دوم آذرماه دو زمانی هستند که برای نمایش این فیلم در گروه «هنر و تجربه» پیشنهاد شده است.

«خواب است پروانه» داستان دکتر علی زمانی روانکاو است که هر سه ماه یکبار جلسات خود را با دوربین ضبط کرده تا از میان مراجعین جدیدش یک نفر را برای ادامه معالجات انتخاب کند. اما این بار برای انتخاب فرد دلخواه خود به مشکل بر می‌خورد.

این فیلم با مدت زمان ۶۴ دقیقه به بررسی رابطه روانکاو و مریض می پردازد که در مواقعی ممکن است جایشان با یکدیگر عوض شود. محمد احمدی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

مهران احمدی، فروغ قجابگلی، ساناز بیان، ساناز قطب، شقایق احمدی، مسعود مطلوبی، رضا مرتضوی، نسترن پیکانو و مزدک میرعابدینی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل تولید «خواب است پروانه» عبارتند از: تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: محمد احمدی، مدیر تولید: سیدسعید رضوی، تصویربردار: محمد احمدی، صدابردار: شهاب رضایی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: ساناز قطب، دستیار تصویربردار و نور: مهدی خواجه حسینی، گریم: همراز بیان، عکاس: همدم حق گو، دستیار صحنه: نوید انصاری، محصول کویر فیلم.