- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

خوشحالم مردم «ماه و ماهی» را پسندیدند/ آماده‌باش برای کنسرت

hojat-ashrafzade

خواننده آلبوم «ماه و ماهی» خود را برای برپایی اولین کنسرت رسمی این اثر موسیقایی بعد از پایان محرم و صفر آماده می‌کند.

سوره سینما [1] – حجت اشرف‌زاده خواننده آلبوم پرطرفدار «ماه و ماهی» در گفتگو با خبرنگار مهر [2] درباره فعالیت‌های اخیرش اینگونه توضیح داد: طبق تازه ترین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بعد از محرم و صفر اولین کنسرت رسمی آلبوم «ماه و ماهی» را برگزار می‌کنیم. البته هنوز تاریخ دقیق و مکان برگزاری کنسرت مشخص نیست اما هم اکنون مشغول آماده سازی قطعه ها و پارت های مختلف هستیم که به احتمال بسیار فراوان یک یا دو قطعه جدید نیز در آن گنجانده شده است.

وی با تاکید بر اینکه قطعات جدیدی که برای کنسرت آماده می شود هم‌تراز قطعات آلبوم «ماه و ماهی» خواهد بود، بیان کرد: تمام تلاش من و گروه اجرایی بر این است که کنسرتی پیش روی مخاطب قرار داده شود که بتواند همچون آلبوم برایشان دوست داشتنی باشد. در این مدت مخاطبان به قدری به من و گروه اجرایی آلبوم «ماه و ماهی» لطف داشتند که دیگر نمی توانیم آثار بی‌کفیتی عرضه کنیم.

خواننده آلبوم «ماه و ماهی» با اشاره با استقبال قابل توجه مخاطبان از این اثر موسیقایی که طی هفته های گذشته جزو پرفروش ترین آلبوم ها معرفی شده است، بیان کرد: اصولا وقتی ترانه سرا، شاعر، آهنگساز و خواننده ضبط یک آلبوم را انجام می دهند به نوعی فقط ۵۰ درصد کار جلو رفته و ۵۰ درصد بعدی کار مربوط به نحوه معرفی، پخش و تبلیغات یک آلبوم است که برای هر صاحب اثری دارای اهمیت فراوانی است و حتی می تواند آینده کاری او را نیز تعیین کند.

اشرف زاده در پایان با تشکر از مرکز موسیقی حوزه هنری به عنوان ناشر آلبوم «ماه و ماهی» توضیح داد: خوشبختانه در وانفسای دانلودهای غیر قانونی آثارموسیقایی بر اثر حمایتی که مردم و مرکز موسیقی حوزه هنری از این آلبوم انجام داد، «ماه و ماهی» از فروش خوبی چه در بازار موسیقی و چه در فضای مجازی برخوردار بود، به طوری که این آلبوم به نوبت دوم انتشار رسیده است. البته با توجه به اینکه توقع این استقبال وجود نداشت به نوعی عرضه از تقاضا عقب ماند اما امیدوارم طی روزهای آینده این وقفه ای که بین نوبت چاپ اول و دوم آلبوم افتاده جبران شود و این اثر بتواند بین طیف گسترده تری از مخاطب عرضه شود.

اشرف زاده که طی ماه های گذشته با انتشارآلبوم «ماه و ماهی» توانست نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کند از کودکی با لحن ها و آواهای موسیقی ایرانی آشنا شد و در زادگاه خود نیشابور دوره ردیف آوازی را نزد استاد شاکری آغاز کرد. اشرف زاده بین سال‌های ۸۵ تا ۸۶ تصنیف خوانی و هم آوایی را نزد هنرمندانی چون پرویز مشکاتیان و محسن نفر فراگرفت.