- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«رستاخیز» را بدون پیش‌داوری ببینید / این فیلم با صدق دل ساخته شد

mahtab-keramati

مهتاب کرامتی گفت: ابتدا باید ببینیم در جایگاهی قرار داریم که در مورد یک موضوع نظر بدهیم یا خیر؟ بهتر است بدون پیش داوری فیلم سینمایی «رستاخیز» را ببینیم. این فیلم با صدق دل ساخته شده است.

به گزارش سوره سینما [1]، مهتاب کرامتی بازیگر فیلم سینمایی «رستاخیز» در ارتباط با این فیلم و تلاش هایی که برای ساخت آن شده است، گفت: ابتدا باید بگویم برای ما هنرمندان نسبت به فیلم‌هایی که بازی می کنیم تفکیکی وجود ندارد البته اگر رسانه ها تفکیکی نداشته باشند و چقدر خوب است که یک فیلم باعث شود همه ما یک صدا یک حرفی را بزنیم و به نوعی همدل شویم. برخی از فیلم‌ها این ویژگی را دارند که باعث می شوند بسیاری از ما یک صدا و همدل شویم.

بازیگر فیلم سینمایی «رستاخیز» در ادامه اظهار داشت: فقط می توانم بگویم که تمام بینندگان این فیلم و مردمی که سریع قضاوت می کنند و به خودشان اجازه می‌دهند که تمام زحمات یک گروه و یک فرد زیر سوال ببرند بهتر است بدون هیچ گونه قضاوت و پیش داوری بروند فیلم مورد نظر شان را ببینند بهتر است بدون شنیده ها و نگاه مثبت و به دور از پیش داوری داخل سالن سینما قرار بگیرند و فیلم سینمایی «رستاخیز» را ببینند. اطمینان دارم در نهایت همه مخاطبین با تاثیر پذیری مثبت و حس خوب از سالن بیرون می‌آیند.

او همچنین گفت: چقدر خوب است که یاد بگیریم که با یکدیگر مهربان باشیم و زبان‌مان را از دشنام  و حرف های بدون منطق و صحت دور بداریم. بهتر است ببینیم و بعد به قضاوت بنشینیم. واقعاً برای فیلم سینمایی «رستاخیز» زحمت کشیده شده است زحمتی با صدق دل که نتیجه مثبتی بدهد.

mahtab-keramati2 [2]

بازیگر فیلم سینمایی در حال اکران «مزار شریف» در ادامه اظهار داشت: من تنها حرفم این است و همچنان تاکید می کنم و تکرار هم می کنم که بدون قضاوت بنشینیم و فیلم را ببینیم. ما ایرانی متاسفانه به شرایطی رسیدیم که بدون تفکر و بدون بررسی قضاوت می کنیم و در مورد موضوعات مختلف نظر می‌دهیم اولاً باید ببینیم که صلاحیت داریم در باره موضوع مطرح شده نظر بدهیم یا خیر؟

وی در ادامه افزود: دوماً این که اگر می خواهیم نظر بدهیم و یا ناچاریم که این کار را انجام دهیم با اطمینان کامل از این که اطلاعات کافی داریم نظرمان را عنوان کنیم. هر فردی که فیلم سینمایی «رستاخیز» را دیده نظر منفی نداشته و همه نظراتشان مثبت بوده است.چقدر خوب است که دل‌های مان را باز کنیم و بتوانیم از یک اتفاق فرخنده انرژی مثبتی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس [3]