- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

دومین قسمت سریال «شهرزاد» توزیع شد

shahrzad2

مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی دوشنبه ی هر هفته توزیع می‌شود.

به گزارش سوره سینما [1] ، امروز دوشنبه چهارم آبان ماه، دومین قسمت از سریال شهرزاد نیز وارد فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها شد.

سریال شهرزاد پس از گذران سه سال مراحل پیش تولید و تولید، پس از اتمام مراحل فیلمبرداری، وارد چرخه توزیع و پخش شبکه نمایش خانگی شد. این نخستین بار است که فیلمبرداری یک مجموعه نمایش خانگی قبل از توزیع و پخش به پایان رسیده است و مخاطب تجربه تلخ تماشای سریال های بی انتها و نیمه کاره ی شبکه نمایش خانگی را تکرار نخواهد کرد.

همچنین برای نخستین بار در مدیوم رسانه خانگی، سریال شهرزاد به صورت هفتگی توزیع می شود و علاقه مندان می توانند هر دوشنبه تماشاگر این مجموعه باشند.

هم اکنون فروش آنلاین شهرزاد نیز از سایت رسمی سریال به آدرس www.shahrzadseries.com [2] فراهم شده است. همچنین از طریق نرم افزار موبایلی فیلم نت فروش آنلاین انجام می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و دریافت نماهنگ ها و کلیپ های این مجموعه به کانال تلگرامی آن به آدرس telegram.me/shahrzadnews [3] بپیوندید و برای ارسال تصاویر و نوشته های خود درباره سریال شهرزاد به صفحه

instagram.com/manoshahrzad [4] رجوع کنید. همچنین صفحه رسمی سریال شهرزاد در اینستاگرام در آدرس instagram.com/shahrzadseries [5] در دسترس است.

سریال شهرزاد، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از ۲۲مهرماه، توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش شد.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند.