- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تغییر ۳۶۰ درجه‌ای در سینما قدس اهواز

360-ahvaz

فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان در سینما قدس اهواز به روی پرده رفت.

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، دفتر خوزستان، بعنوان متولی سینماهای حوزه هنری استان خوزستان، اکران عمومی فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان، از صبح دیروز سه شنبه، در سینما قدس اهواز آغاز شد.

فیلم سینمایی «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان، اولین تجربه کارگردانی سام قریبیان در سینمای ایران است. قریبیان فیلمنامه «۳۶۰ درجه» را نیز خود به نگارش درآورده است.

در «۳۶۰ درجه» که تهیه‌کنندگی آن را فرامرز قریبیان بر عهده دارد، میلاد کی‌مرام، پریناز ایزدیار، امیر آقایی، میترا حجار، ناصر آقایی، حبیب اسماعیلی، رضا رویگری، بهاره رهنما، حسین سلیمانی، سام قریبیان، احسان کرمی و بابک کریمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: راز و رمز حقیقی جهان در آن چیزی است که آشکار است، نه پنهان

همچنین بنا بر همین گزارش فیلم فاخر «محمد رسول الله (ص) » در سینما اکسین و فیلم ارزشمدار «مزارشریف» در سینما بهمن اهواز ادامه اکران داشته، این امکان برای ادارات، مدارس، مساجد، سازمانها و … وجود دارد تا از طریق هماهنگی با امورسینمایی حوزه هنری خوزستان، با تخفیف و تسهیلات ویژه از فیلمهای درحال اکران در سینما اکسین، قدس و بهمن اهواز دیدن فرمایند.

بدین ترتیب برنامه نمایش سینماهای بهمن سبز (حوزه هنری) خوزستان بشکل ذیل خواهد بود

«محمد رسول الله (ص) » سینما اکسین: ۳۲۲۲۵۵۱۸ – هر روز ۹ صبح، ۱۲ ظهر، ۱۵، ۱۸ و ۲۱ بعداز ظهر

« ۳۶۰ درجه » در سینما قدس: ۳۲۲۲۴۲۲۰ – از ۹:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ شب و۴ شنبه و ۵ شنبه ها سانس ویژه ۹:۳۰ شب

«مزارشریف» در سینما بهمن: ۳۲۲۲۳۵۱۵ –هر روز از ۱۰ صبح تا ۸ شب و پنجشنبه و جمعه ها سانس ویژه ۹:۳۰ شب