- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

دستمزد مهدی پاکدل در فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» چقدر بود؟

pakdel2

به گزارش سوره سینما [1]، مهدی پاکدل بازیگر فیلم «محمد رسول الله (ص)» در برنامه‌ی این هفته «هفت» گفت که دستمزدش در این فیلم دستمزد خیلی زیادی نبوده است.او که نقش ابوطالب را در این فیلم بازی کرده است، گفت که دستمزد من در این فیلم به اندازه‌ی یک سوم دستمزدی بوده که برای بازی در یک سریال می‌گیرم.

او از هزینه‌ای که برای این فیلم شده دفاع کرد و گفت: «کسانی که می‌گویند برای این فیلم زیاد هزینه شده، از روی حسادت این حرف را می زنند، کاش این آدم‌ها حداقل دلشان برای سینما می‌سوخت.»

او گفت که برای این فیلم ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده و چقدر خوب است که این پول در زمینه‌ی سینما و فرهنگ این کشور هزینه شده است. چرا وقتی دکل گم می‌شود یا اختلاس‌های میلیاردی صورت می‌گیرد کسی حرفی نمی‌زند؟ این پول‌ها که خیلی بیشتر از پول ساخت فیلم «محمد رسول‌الله ص» می‌شود.»

او در مورد بازی در مقابل دوربین استرارو فیلمبردار فیلم «محمد رسول‌الله ص» هم گفت: «او آدم بزرگی بود با یک کارنامه درخشان، مقابل دوربینش بازیگری مثل مارلون براندو بازی کرده است و من به همه‌ی این‌ها فکر می کردم، اما او آنقدر برخوردش مهربانانه و حرفه‌ای بود که حضور در مقابل دوربینش برای من به امن ترین جای دنیا تبدیل شد.»