- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محمد خزاعی دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد

khazayee

محمد خزاعی طی حکمی از سوی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و شورای سیاستگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به سمت دبیر این رویداد فرهنگی بین‌المللی منصوب شد.

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، متن این حکم که روز گذشته طی مراسمی با حضور سردارجواد جباری مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت، محمدحسین نیرومند مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، روح الله سهرابی قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، ناصر درخشان مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم مقاومت و تنی چند از هنرمندان و دست‌اندرکاران این حوزه به وی داده شد به این شرح آمده است:

برادر بسیجی جناب آقای محمد خزاعی/ با سلام و تحیت

نظر به حضور متعهدانه در عرصه‌های گوناگون فرهنگی‌وهنری کشور و تعهد جنابعالی در اشاعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس و با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز دوره‌های پیشین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، به موجب این حکم به سمت دبیری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب می‌گردید.

امید است با عنایت به تدابیر و فرمایشات عالمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ‌وهنر اسلامی و انقلابی و بکارگیری اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای فرهنگی بسیج مستضعفین بتوانید با تعاملی شایسته از حضور هنرمندان و سینماگران متعهد بهره برده و شاهد جشنواره‌ای پررونق، با کیفیت و متناسب با شأن نظام و فرهنگ مقاومت باشیم. موفقیت شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

شایان ذکر است، محمد خزاعی فارغ‌التحصیل رشته هنر، دارای نشان درجه یک هنری (دکترا)، منتقد، مدرس رشته هنر و تهیه‌کننده سینما است که فیلم‌های “جعبه موسیقی”، “احضار شدگان”، “پشت پرده مه”، “قلاده‌های طلا “و … را در کارنامه دارد. عضویت کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی/ عضو کمیسیون عالی فرهنگی مجمع عالی بسیج/ مشاور سینمایی معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی/ مشاور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس/ عضو هیات مدیره موسسه تصویر شهر و دبیری جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی مانند: فجر، کوثر، تئاتر رضوی، جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و … از دیگر مسئولیت ها و پیشینه اوست.

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و سینمایی کشور و بزرگ‌ترین جشن بین‌المللی انقلاب است و برگزاری آن در دوره‌های اخیر به دلیل راهبردها و استراتژی ضدامپریالیستی و ضدصهیونیستی با واکنش‌ها و حساسیت‌های وسیع رسانه‌های غربی بویژه رسانه‌های صهیونیستی روبرو شده است.