- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

شرکت بیش از ۴۵۰ اثر، در بخش بین الملل جشنواره عمار / مهلت ارسال اثر تا ۱۵ آذر

ammar6

براساس اعلام دبیرخانه بخش بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار، تاکنون، بیش از ۴۵۰ اثر از ۷۰ کشور جهان، به این دبیرخانه، ارسال شده است.

به گزارش سوره سینم [1]ا ، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، تاکنون بیش از ۴۵۰ اثر، در قالب‌های مستند، داستانی، انیمیشن در ششمین دوره جشنواره، شرکت کرده‌اند.

بنابرین گزارش، بیشترین آثار ارسالی در قالب داستانی و با موضوعیت سیاست‌های دوگانه دولت‌های استکباری در رابطه با حقوق بشر، بوده است و تاکنون فعالان رسانه‌ای و فیلم‌سازان بیش از ۷۰ کشور جهان، آثارشان را در ششمین جشنواره مردمی عمار، ثبت کرده‌اند. در دوره قبلی جشنواره، نزدیک به ۷۰۰ اثر از ۹۰ کشور جهان، در بخش بین الملل جشنواره عمار، شرکت داشتند.

ششمین جشنواره مردمی عمار، از ۱۱ تا ۱۷ دی ماه ۱۳۹۴(اول تا هشتم ژانویه ۲۰۱۶) در تهران، برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ آذر ماه(شش دسامبر سال جاری میلادی)، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

گفتنی است بخش بین الملل جشنواره عمار، بر موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و سیاسی و مواردی که تهدید کننده صلح، آزادی و عدالت در جامعه انسانی هستند، تمرکز کرده است و در این زمینه، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های مغفول و ارائه الگوهای مثبت، سالم و موفق در جهان از مأموریت‌های اصلی این بخش از جشنواره است.

لازم به ذکر است که از طریق لینک زیر هم می‌توانید فراخوان بخش بین الملل ششمین جشنواره مردمی عمار را بصورت انگلیسی و فارسی، مطالعه و دریافت نمایید.

فراخوان بخش بین الملل ششمین جشنواره مردمی عمار [2]