- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

داستان واقعی فیلم جدید اصغر فرهادی چیست؟

forooshandeh

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از هفت‌راه [2] «برسد به دست آهو» فیلم جدید اصغر فرهادی که بعدا با نام «فروشنده» از سازمان سینمایی پروانه ساخت دریافت کرد این روزها با انتخاب بازیگر تلگرامی‌ش همچنان خبرساز است و انتخاب شهاب حسینی و ترانه علیدوستی به عنوان بازیگران اصلی هم یکی از مهمترین خبرهای سینمایی در مسیر جشنواره فجر پیش‌روست.

اما با این حال رسانه‌ها این روزها بیش از همه‌چیز کنجکاو دانستن داستان فیلم جدید اصغر فرهادی هستند و خلاصه داستانی که از این فیلم در فضای مجازی منتشر شده است نیز با توجه به سابقه فرهادی چندان درست به نظر نمی‌رسد.

در همین زمینه طبق شنیده‌های هفت‌راه [2] داستان فیلم جدید فرهادی داستان زوجی است که منزل جدیدی نقل مکان می‌کنند. آنها بعد از آمدن به منزل جدید متوجه می‌شوند که این منزل پیش از این محل سکونت زن بدکاره‌ای بوده است و همین باعث ایجاد تردیدهایی در زن در مورد اقامت در این خانه می‌شود و همین در ادامه باعث بوجود آمدن ماجراهایی و کشف حقیقت می‌شود.

بنابراین درون‌مایه و مضمون اصلی فیلم جدید فرهدی نیز در ادامه مضامین اثار قبلی‌ش «قضاوت» خواهد بود و اساسا ارتباطی به فضای تئاتری مورد اشاره در خبرهای این روهای فضای مجازی ندارد.