- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران در مرقد مطهر امام خمینی(ره) کلید خورد

eftetah-film-kootah

یک روز پیش از آغاز سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران مسئولان سازمان سینمایی، دبیر و دست‌اندرکاران جشنواره ، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های آن امام تجدید بیعت کردند.

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در این مراسم که صبح روز ۱۹ آبان برگزار شد، حبیب ایل‌بیگی؛ معاون رییس سازمان سینمایی، فرید فرخنده‌کیش؛ دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، محمد آفریده عضو هیأت داوران بخش ملی جشنواره، سهیلا عسکری؛ مدیر روابط‌ عمومی و جمعی از دست‌اندرکاران جشنواره، فیلمسازان جوان و اهالی رسانه حضور داشتند.

همچنین طیبه فلکیان مدیر اجرایی جشنواره، آرش رصافی معاون پشتیبانی فنی و نمایش جشنواره، سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزشی جشنواره، علی‌رضا کریمی‌صارمی قائم مقام جشنواره و امین بیگی به نمایندگی از ۳۲ داور جایزه بزرگ تولید جشنواره حضور داشتند.

در این برنامه شرکت‌کنندگان با نثار تاج گل و ادای احترام به روح مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر میهن عزیزمان، با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند. پیش از آن نیز  حاضران در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت کردند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در پردیس سینمایی چارسو، برگزار خواهد شد.