- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«عالیجناب» در کاخ سعدآباد / روزهای پایانی فیلم‌‌برداری

alijenaab

گروه تولید سریال «عالیجناب» در سومین ماه تولید خود روزهای پرکاری را در کاخ سعدآباد در هوای بارانی تهران پشت سر می‌گذارند. این درحالی ست که طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است تا اوایل آذر کل فیلم‌‌برداری فاز اول این مینی سریال ١٣قسمتی به پایان برسد.

به گزارش سوره سینما [1] ، در این مجموعه با داستانی اجتماعی از زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی روبرو هستیم که چالش های زیادی را پشت سر میگذارند و در این میان با اتفاقات و حوادث مختلفی روبرو می‌شوند.

این پروژه به تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی و نگارش و کارگردانی سام قریبیان جلوی دوربین رفته است.

در این لوکیشن که پیش از این تنها برای سریالها و فیلم‌های تاریخی در اختیار گروه های فیلمسازی قرار میگرفت و حالا به دلیل جذابیت سوژه محل فیلم‌‌برداری عالیجناب شده بازیگرانی از جمله حسین پاکدل، امیر آقایی، بابک حمیدیان، سعید آقاخانی و … مقابل دوربین مرتضی هدایی قرار گرفته اند.

طبق گفته دستیار و برنامه ریز کار بعد از اتمام فیلم‌‌برداری در مجموعه سعدآباد پلان های اکشن سریال نمایش خانگی «عالیجناب» اواخر هفته آینده در لوکیشن های خارجی در تهران ضبط خواهند شد.

اما  دست اندرکاران این سریال درعرصه نمایش خانگی از ترکیب جذاب و متفاوتی برای تیم بازیگران استفاده کرده اند که هرکدام به تنهایی ستاره های سایر فیلم های سینمایی هستند و حالا همگی درکنار هم قرار گرفتند و به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلااوتادی، حسین پاکدل،پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی،امید روحانی، وحیدرونقی، علیرضا رییسی، حسین سلیمانی،پرویز سیرتی،رضا شریف نژاد،آزاده صمدی،میثم عبدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی و حسین یاری.

«عالیجناب» برخلاف تصور یک اثر سیاسی نیست و ویژگی هایی به لحاظ گره های روایتی و قصه دارد که می تواند برای مخاطب جذابیت و هیجان دنبال کردن ایجاد کند.

این سریال ١٣ قسمتی که هم اکنون ۶ قسمت آن در حال تولید است فراز و نشیب های بین ۶شخصیت اصلی داستان را به تصویر می کشد.

سرمایه گذار این مجموعه نمایش خانگی سعود ردایی است که در جشنواره امسال فیلم نسیم ساخته پرویز شهبازی را هم در بخش مسابقه خواهد داشت.

طبق نظر تهیه کننده تولید فاز دوم این مجموعه منوط به میزان موفقیت و استقبال مخاطب از سری اول است.

عوامل «عالیجناب» عبارتند از: مدیر فیلم‌‌برداری:مرتضی هدایی، مدیر تولید:میثم کائد، جانشین تولید: نیما شهریاری، مدیر صدابرداری:ایرج شهزادی، طراح صحنه:سیامک کاری نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز:عادل معصومیان، طراح لباس:مهناز غنی،تدوین:بهرام دهقانی، مدیر تدارکات: رضا حسین زاده، عکاس:حبیب مجیدی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: شیوا آبا.