- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تله فیلم «سلوی» رونمایی شد

salvaa

تله فیلم «سلوی» به کارگردانی محمد آهنگر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد .

به گزارش سوره سینما [1] ، تله فیلم «سلوی» به کارگردانی محمد آهنگر و تهیه کنندگی حبیب الله کاساز، برای جمعی از اهالی سینما و عوامل فیلم شامگاه پنجشنبه  ۲۱ آبان ، در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد .

در این مراسم که اجرای آن را بهنوش بختیاری برعهده داشت، حبیب اله کاسه ساز تهیه کننده آثاری همچون «اخراجی های یک و دو» و ملودرام خانوادگی «سلوی» به مهمانان خیر مقدم گفته و از تلاش دست اندرکاران و عوامل و همچنین شرکت فرهنگی هنری آسیا رسانه برای به ثمر رسیدن فیلم و پخش آن تشکر و قدردانی کرد.

همچنین محمد آهنگر کارگردان فیلم سلوی نیز ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم از بازی خوب امیریل ارجمند ، رامین راستاد و سحر نظام دوست قدردانی و اظهار کرد: سحر نظام دوست که چند سالی است به سینمای ایران معرفی شده ثابت کرد توانایی های بسیاری دارد و امیدوارم در سینما بدرخشد.

در فرهنگ لغت «سلوی» به معنای نوعی پرنده بهشتی است و البته نامی که در جنوب کشور متداول است؛ در این فیلم هم نام کاراکتر  اصلی داستان سلوی با بازی خانم سحر نظام دوست است .

در این مراسم به عوامل و بازیگران فیلم و همچنین تعدادی از بازیگران مهمان هدایایی از طرف شرکت صنعتی پاک لوستر اهدا شد.

تله فیلم سلوی که از شورای نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه نمایش درجه ”ب” دریافت کرده در نیمه اول آذر ماه بوسیله شرکت سینما رسانه آسیا در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.