- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فرصت ثبت‌نام در بخش «فیلم» و «فیلمنامه» ششمین دوره جشنواره عمار تا ۱۰ آذر تمدید شد

ammar-festival

دبیرخانه جشنواره عمار اعلام کرد، بنا بر درخواست فیلمسازان و تولیدکنندگان اثر، مهلت ثبت‌نام در بخش‌های «فیلم» و «فیلمنامه» این جشنواره تا ۱۰ آذرماه تمدید شد.

به گزارش سوره سینما [1] ، دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی عمار اعلام کرده است فرصت ثبت‌نام در بخش فیلم و فیلمنامه این جشنواره تا ۱۰ آذر ماه تمدید شده است و علاقه‌مندان با مراجعه به تارنمای جشنواره AmmarFilm.ir [2] می‌توانند در ششمین جشنواره مردمی شرکت کنند.

بنابرین گزارش، دبیرخانه جشنواره از فیلم‌سازان خواسته است تا در حد امکان، ثبت نام اثر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و حداکثر پنج روز پس از ثبت‌نام نیز اثر خود را به دبیرخانه تحویل دهند.

طبق این اطلاعیه، دبیرخانه جشنواره عمار اعلام کرد علاقه مندان برای شرکت در بخش‌های «فیلم ما» تا ۱۵ آذر و بخش «لوح نگار، مقالات، پژوهش ها و نقدهای سینمایی» نیز تا ۲۰ آذر فرصت دارند اثر خود در جشنواره ثبت نام کنند.

دبیرخانه جشنواره عمار همچنین اعلام کرد تاکنون حدود ۸۵۰ اثر در بخش داخلی و ۱۵۰۰ اثر در بخش بین الملل جشنواره ثبت نام کرده اند. سال گذشته در بخش داخلی و بین الملل عمار، مجموعا ۲۵۰۰ اثر شرکت کرده بودند.

گفتنی است ششمین جشنواره، ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، همزمان با سالگرد حماسه مردمی نه دی، از هشتم تا ۱۷ دی ماه سال جاری به طور همزمان در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.