- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

روزهای پایانی فیلمبرداری جدیدترین اثر عبدی‌‎پور/ تدوین همزمان «آه ای عبدالحلیم» توسط سپیده عبدالوهاب

abdoljalim1

به گزارس خبرنگار سوره سینما [1]، فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» سومین ساخته بلند سینمایی احسان عبدی‌پور کارگردان فیلم سینمایی تحسین شده «تنهای تنهای تنها» است که این روزها در حال طی کردن آخرین مراحل فیلمبرداری خود در بندر امام حسن استان بوشهر است.

سمیرا علایی مدیر تولید این فیلم سینمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سوره سینما [1] در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: تاکنون بیش از سه چهارم مراحل تصویربرداری این فیلم سینمایی را طی کرده‌ایم و تیم تولید این اثر از روز گذشته برای فیلمبرداری بخش‌های باقی مانده به بندر امام حسن استان بوشهر وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه اولین حضور این اثر در جشنواره فیلم فجر خواهد بود، در تشریح ویژگی شاخص سومین ساخته عبدی‌پور اظهار کرد: این کار اولین تجربه آقای عبدی‌پور در استفاده از بازیگران حرفه‌ای در پروژه سینمایی بود که به نظرم اتفاق بسیار خوبی در پرونده کاری ایشان محسوب می‌شود.

علایی افزود: البته ایشان علاقه داشتند در این پروژه نیست از بازیگران بومی استفاده کنند ولی بعد از نگارش فیلمنامه و بررسی ظرفیت‌های موجود برای حضور بازیگران شاخص در نقش چهره‌های بومی با حمایت تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار اثر قرار شد تا از چهره‌های شناخته شده سینما و موسیقی استفاده کنیم.

طبق شنیده‌های خبرنگار سوره سینما [1]، تدوین همزمان این فیلم سینمایی هم‌اکنون توسط سپیده عبدالوهاب تدوینگر جوان و پرکار سینمای کشورمان در حال انجام است تا جدیدترین ساخته احسان عبدی‌پور را برای شرکت در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

«آه‌ ای عبدالحلیم» ملودرامی اجتماعی است که به زندگی یک گروه موسیقی جوان بوشهری می‌پردازد. فیلمنامه این کار توسط خود عبدی‌پور طراحی و نگارش شده و علاوه بر مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی و رضا یزدانی، چند بازیگر از چهره‌های بومی شهر بوشهر دیگر نقش‌های آن را ایفا می‌کنند.

احسان عبدی‌پور در سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» توانست جوایز متعددی را از آن خود کند و پس از آن فیلم سینمایی «پاپ» را مقابل ساخت که هنوز شرایط اکران آن فراهم نشده است.