- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نیکی کریمی: خانواده‌ها مخاطبان اصلی «شیفت شب» هستند

niki-azadi1

نیکی کریمی اظهار امیدواری کرد «شیفت شب» توسط مخاطبان اصلی‌اش که خانواده‌ها هستند دیده شود.

به گزارش سوره سینما [1] ، این بازیگر و کارگردان که برای آغاز اکران عمومی فیلمش در سینما آزادی حضور داشت چهارمین ساخته سینمایی اش را فیلمی در راستای نقش پر رنگ زنان در جامعه و حفظ کیان خانواده عنوان کرد و گفت: موضوع فیلم درباره زنی است که برای حفظ خانواده‌اش تلاش می‌کند. زنی که پای خانواده‌اش می ایستد و بسیار محترم است.

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان به عنوان پخش کننده این فیلم هم از آغاز اکران «شیفت شب» از امروز ۲۷ آبان ماه در ۲۲ سینمای تهران خبر داد و اظهار کرد: تدارک و برنامه ریزی متفاوتی برای اکران این فیلم شده است که از پیش فروش متفاوت بلیت آغاز شد و با افتتاح امروز که برای اولین بار در سینمای ایران رقم می خورد ادامه خواهد داشت.

niki-azadi2 [2]

نیکی کریمی سپس با حضور در اتاق نمایش سینما آزادی اکران فیلم را در حضور جمع زیادی از مخاطبان آغاز کرد.

«شیفت شب» با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش و با حضور افتخاری آتیلا حجازی روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

نیکی کریمی که شب گذشته موفق به دریافت جایزه بازیگری از جشنواره بین‌المللی فیلم «براتیسلاوا» شده است در پاسخ به سوالی از اینکه بازی اش در «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» مورد توجه قرار گرفته ابراز رضایت کرد.