- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اکران «پدر آن دیگری» در سینماها ادامه دارد

pedare-an-digari

به گزارش سوره سینما [1] ، غلامرضا فرجی سخنگوی شواری صنفی نمایش پیرامون اخبار منتشر شده درباره ی پایان اکران فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» و شروع اکران فیلم «‌در مدت معلوم » از اوایل آذر ماه گفت: بر اساس قراردادی که این فیلم با شورای صنفی نمایش به ثبت رسانده است میزان کف فروش تعیین کننده است و طبق آئین نامه این شورا نمی توان تاریخ اکران فیلم بعدی را اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: میزان کف فروش فیلم ها روزهای دوشنبه ی هر هفته در شورا مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیم گیری می شود و تا زمانیکه «پدر آن دیگری» به کف فروش نرسد اکران آن در گروه سینمایی استقلال ادامه خواهد داشت .

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان افزود: قرارداد فیلم «پدر آن دیگری» برای گروه استقلال تاریخ مشخص شده ای ندارد و زمان تعویض آن با فیلم بعدی توسط شورای صنفی نمایش اعلام خواهد شد.

در همین ارتباط علی شعبانی مدیر پخش باران فیلم که پخش «پدر آن دیگری» را بر عهده دارد درباره ی فروش این فیلم اعلام کرد : فیلم «پدر آن دیگری» با استقبال خوب تماشاگران ، مخصوصا خانواده ها مواجه شده است و اکران آن همزمان با تهران در چند شهرستان آغاز شده و به زودی در شهرستانهای دیگر نیز روی پرده خواهد رفت . شعبانی در مورد اکران فیلم به زبان آذری گفت : «پدر آن دیگری» به زودی و به دو زبان فارسی و آذری در شهرهای آذری زبان کشور به نمایش در می آید و پیش بینی ما اینست که با استقبال خوبی هم مواجه خواهد شد .