سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آذر ۱۳۹۴ در ۵:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

جشنواره بین‌المللی فیلم۱۰۰ میزبان فیلم‌سازان المپیادی می‌شود

100-fest

منتخبی از آثار خیلی کوتاه نخستین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در بخشی ویژه و با این عنوان در جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای به نمایش درمی‌آیند.

منتخبی از آثار خیلی کوتاه نخستین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در بخشی ویژه و با این عنوان در جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش سوره سینما به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، طی تفاهم به عمل آمده میان مسئولان جشنواره بین المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه ای و  جشنواره فیلم کوتاه تهران قرار است، منتخبی از آثار خیلی کوتاه نخستین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در بخشی ویژه و با این عنوان در جشنواره فیلم ۱۰۰ که اسفندماه برگزار می شود به نمایش درآیند.
این گزارش می افزاید: آثار المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران در سطح استان های کشور تولید شده است که هدف از راه اندازی آن، حضور فعال نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به فیلم‌سازی و کشف استعدادهای نهفته آنان و همچنین یافتن ایده‌های ناب و جدید در عرصه سینمای نوجوانان است.

یادآور می شود، آخرین مهلت ارسال اثر دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ۲۵ دی ماه ۹۴ در نظر گرفته شده است. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط شرکت در این جشنواره به وبگاه مرکزی این جشنواره با نشانی الکترونیکی www.100fest.com مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>