- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

چراغ ششمین محفل «اتفاق ترانه» روشن می‌شود

etefagh-tarane-new

در ششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» شنبه ۷آذرماه، غلامرضا طریقی به شعرخوانی می‌پردازد.

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، ششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» در حالی برگزار می‌شود که حضور غلامرضا طریقی به عنوان مهمان ویژه به این نشست ماهانه رونق می‌بخشد.

از این شاعر تا کنون آثار «آنقدر پرم از تو که کم مانده ببارم»، «هر لبت یک کبوتر سرخ است»،«جهان غزلی عاشقانه است»، «با یاد شانه‌های تو»، «به جهنم» و «ایمان بیاورید به تمدید فصل سرد» منتشر شده است.

از سویی از اشعار وی در آلبوم‌های موسیقی «حالم بد است» با صدای سپنتا مجتهدزاده، «باران اگر ببارد» با صدای علیرضا قربانی و «یا امام رضا» با صدای حسام‌الدین سراج استفاده شده است.

این نشست ماهانه که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است از بخش‌های دیگر نیز تشکیل شده است که شعرخوانی شاعران، سخنرانی عبدالحمید ضیایی، شاعر و استاد فلسفه، پخش نماهنگ موسیقی «خونین دلان» و معرفی کتاب از آن جمله است.

همچنین بخشی از این برنامه به پخش نماهنگی از «زنده‌یاد استاد معینی‌کرمانشاهی» اختصاص دارد.

ششمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه هفتم آذر‌ماه ساعت ۱۶ در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.