سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آذر ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

اعتراض تهیه‌کننده مستند «زمین بعلاوه پنج درصد» به حذف از سینماحقیقت

haghighat4

طبیعی است در سینمایی که چرخه نوین تولید و اکرانش را برخی بانک های خصوصی و کارتل های اقتصادی رقم می زنند، مستندی که پرسش اساسی اش چرایی بدهکاری همه مردم با بانک است، جایی نداشته باشد.

سیدنوید موسوی، تهیه کننده مستند_انیمیشن «زمین بعلاوه پنج درصد» در گفتگو با فارس گفت: این مستند_انیمیشن به گفته یکی از مسئولین ستاد جشنواره با وجود سطح کیفی مقبول به دلیل عدم تطابق با سیاست های «سینماحقیقت» و سلایق داوران به جشنواره راه نیافت.

موسوی با بیان این مطلب افزود وقتی جشنواره ای که فرمایش حضرت امیر را شعار خود قرار می دهد به جای عرضه حقیقت دست به دروازبانی حقیقت می زند، آدم احساس نگرانی می کند.

البته طبیعی است در سینمایی که چرخه نوین تولید و اکرانش را برخی بانک های خصوصی و کارتل های اقتصادی رقم می زنند، مستندی که پرسش اساسی اش چرایی بدهکاری همه مردم با بانک است، جایی نداشته باشد.

مستند_انیمیشن زمین بعلاوه پنج درصد محصول گروه هنری رسانه ای جماران است که در بخش اقتصاد مقاومتی دوره گذشته جشنواره مردمی فیلم عمار مورد تقدیر قرار گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>