- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«جوایز ویژه» به برگزیدگان ششمین جشنواره عمار اهدا می‌شود

ammar-fest6

ammar-fest6 [1]

به گزارش سوره سینما [2] ، روابط عمومی جشنواره مردمی عمار اعلام کرد با هدف ایجاد انگیزه و تشویق فیلمسازان به آثار برگزیدهد این جشنواره در بخش‌های مختلف، جوایز ویژه‌ای اهدا می‌شود.

براساس این گزارش، مدیریت آفرینش‌های فرهنگی و هنری مسجد مقدس جمکران به تولید آثار با رویکرد «انتظار انقلابی [3]» و مقابله با برداشت‌های نادرست از انتظار و نیز شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه کشور به آثار تولیدی با موضوع نماز جمعه [4] و سوژه‌های پیرامون آن، جایزه ویژه اهدا می‌کنند.

همچنین جایزه ویژه‌ای هم برای آثار برگزیده درباره موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» و سوژه‌های مرتبط با این واجب فراموش شده در نظر گرفته شده است.

بنابرین گزارش، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، پس از بررسی آثار برگزیده جشنواره در بخش‌های مختلف، با اهدای جایزه ویژه‌ای از آثاری که در راستای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر و توجه مردم به این امر باشد، تقدیر می‌کند.

همچنین براساس تفاهم‌نامه شبکه جهانی سحر و جشنواره مردمی عمار با هدف معرفی و انتقال تولیدات رسانه‌ای داخلی بویژه آثار مربوط به سینمای انقلاب، این شبکه پس از داوری فیلم‌های بخش مسابقه بین الملل، به آثار برگزیده که در راستای معرفی انقلاب اسلامی، تحکیم همبستگی و ایجاد فضای اعتماد و تفاهم بین مسلمانان ایران و سایر ملل با ترسیم چهره واقعی جامعه ایرانی، مقابله با نفوذ فرهنگ غیراسلامی و افشاگری علیه سیاست‌های استـکباری است، جایزه ویژه‌ای اعطا می‌نماید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، شبکه جهانی سحر، در ایام برگزاری جشنواره عمار، ویژه برنامه‌ای را به این موضوع اختصاص داده است و علاوه بر آن فیلم‌های منتخب جشنواره را در ایام برگزاری آن، نمایش می‌دهد.