- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اعلام فروش خوب «خواب تلخ» بدون ارائه آمار/ میزان درآمد فیلم‌های هنر و تجربه همچنان نامعلوم است

khabe-talkh

به گزارش سوره سینما [1]، «خواب تلخ» اولین ساخته محسن امیر یوسفی که بعد از دوازده سال در گروه «هنر و تجربه» به اکران درآمده، توانسته با شیوه تبلیغاتی جدید خود، فروش قابل قبولی را در هفته اول نمایش‌اش بدست آورد.

به گفته روابط عمومی «هنر و تجربه»، فیلم «خواب تلخ» هم‌اکنون در میان فیلم‌های گروه هنر و تجربه بالاترین فروش را دارد و در اکثر سینماهای هنر وتجربه سالن‌های نمایش دهنده این فیلم با حداکثر ظرفیت به نمایش این فیلم پرداخته‌اند.

اعلام نشدن میزان فروش فیلم‌های «هنر‌ و‌ تجربه» احتمالا مهم‌ترین ضعف این گروه است که پیش تر هم، این سوال را از امیر حسین علم الهدی رییس این گروه سینمایی جویا شده بودیم که مهم ترین علت اعلام نشدن میزان فروش این فیلم ها را اکران این فیلم‌ها در مدت زمان طولانی به شکل پراکنده ذکر کرده و گفته بود فروش این فیلم‌ها به شکل سالانه اعلام می‌شود.

«خواب تلخ» که در سال ۸۲ ساخته شده است داستان مرده شوری را روایت می کند که با نزدیک شدن زمان مرگ‌اش با مسائلی روبرو می‌شود. این فیلم که در جشنواره فجر سال ۱۳۸۲ پذیرفته نشد، در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش دو هفته با کارگردانان جشنواره کن ۲۰۰۴ موفقیت به دست آورد و در چند جشنواره بین‌المللی جایزه برد.

منبع: آی سینما [2]