- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

میرکریمی فرم جشنواره فجر را پر نکرد

reza-mirkarimi

به گزارش سوره سینما [1]، آخرین ساعات روز گذشته، مهلت تکمیل فرم‌های حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید و ولی با این همه هنوز هم آثار شاخصی وجود دارند که فرم حضور در این جشنواره را پر نکرده‌اند.

تا روز گذشته آثار شاخصی همچون بادیگارد، مالاریا، رگ‌خواب، فِراری، سیانور، ۲۳ روز، آخرین بار کی سحر رو دیدی، ایستاده در غبار، امکان مینا، هفت‌ماهگی، رسوایی۲، نفس و انیمیشن بازگشت، فرم حضور در این جشنواره را پر کرده‌اند و قرار است هیئت انتخاب بخش سینمای ایران با تکمیل اعضای هیات انتخاب، از روز یکشنبه بازبینی فیلم‌های این بخش را آغاز ‌کند.

با این وجود سید رضا میرکریمى رئیس خانه سینما که به عنوان دبیر بخش بین الملل جشنواره فجر هم انتخاب شده بود، هنوز برای فیلم تازه اش «دختر» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر نکرده است. موضوعی که جلیل شعبانی مدیر تولید این فیلم سینمایی در گفت‌و‌گو با روزنامه سینما آن را تایید کرده است.

البته هنوز دلیل این تصمیم میرکریمی مشخص نشده است ولی به نظر می‌رسد با توجه به اینکه در دوره‌های گذشته جشنواره نیز موارد مشابهی وجود داشتند که با رایزنی مدیران جشنواره راضی به حضور در جشنواره می‌شدند، بعید نیست که میرکریمی که این روزها نیمی از فیلمبرداری اثرش را پشت سرگذاشته است نیز برای حضور در سی‌و‌چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کند.