- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جوایز پیش فروش بلیت «شیفت شب» فردا به برندگان اهدا خواهد شد

niki-karimi

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، جوایز قرعه کشی خریداران بلیت فیلم سینمایی شیفت شب روز سه شنبه ۱۷ آذر ساعت ۱۸:۴۵ قبل از شروع نمایش آن در پردیس سینمایی ملت به برندگان اهدا خواهد شد.

بنابراین گزارش، پیش از این اعلام شده بود مخاطبانی که بلیت فیلم سینمایی «شیفت شب» را از طریق سایت سینما تیکت پیش خرید کنند هر هفته به پنج نفر از خریداران به قید قرعه، گوشی آیفون اهدا خواهد شد. که فردا آخرین مرحله ی از این قرعه کشی در پردیس سینمایی ملت با حضور نیکی کریمی انجام می شود.

فیلم سینمایی «شیفت شب» آخرین ساخته نیکی کریمی با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش همراه است و داستان زنی به نام ناهید را روایت می کند که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

گفتنی است که این فیلم از اواخر آبان ماه سال جاری اکران عمومی خود را در سینماها آغاز کرد. که فروش آن با استقبال خوبی مواجه شد و هم اکنون در ادامه روند صعودی‌اش در پایان هفته دوم اکرانش به صدر جدول فروش هفتگی سینما‌ها رسید. «شیفت شب» رقابت سختی با «شاهزاده روم» در بالای جدول دارد و جای این دو فیلم در طول هفته چندین بار جابه‌جا شده اما فروش بالای آخر هفته فیلم نیکی کریمی این فیلم را در بالای جدول فروش هفتگی قرار داده است.