سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۳۹۴ در ۹:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب

حضور بهروز رهبری‌فرد در فیلمی از اصغر فرهادی!

farhadi_rahbarifar

فیلم سینمایی «پلیس بازی» به کارگردانی پیمان قاسم خانی طى هفته هاى آینده کلید مى خورد.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «پلیس بازی» از جایی آغاز می شود که پژمان جمشیدی بعد از بازی در سریال «پژمان» بازیگر شده و در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اما این فیلم چندان مورد استقبال قرار نگرفته و در ابتدای فیلم پژمان جمشیدی را تک و تنها در سالن سینما در حال تماشای فیلم خودش می بینیم. فیلم تمام می شود و جمشیدی سر خورده از سالن بیرون می آید که بیلبورد جالبی توجه اش را جلب می کند.

بهروز رهبری‌فرد در فیلمی از اصغر فرهادی! دفاع سابق پرسپولیس که در سریال «پژمان» هم به عنوان رقیب پژمان جمشیدی مطرح شده بود با اینکه حضور زیادی در فیلم ندارد اما با این بیلبورد یکی از جالب ترین لحظات فیلم «پلیس بازی» را رقم می زند.

مانی حقیقی که از مدت ها قبل حضورش به عنوان بازیگر نقش کارگردان در فیلم «پژمان» قطعی شده بود به عنوان مشاور کارگردان هم در این پروژه حضور دارد. از دیگر بازیگران «پلیس بازی» می توان به حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سامدرخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، رضا رویگری، مانیحقیقی، نسیم ادبی و امیرمهدی ژوله اشاره کرد. علی تبریزی(فیلمبردار)، پیام اسکندری (طراح صحنه)، رعنا امینی (طراحلباس)، زینب نصرالهی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) ،‌داریوشصادق‌پور (صدابردار) و دهقان محمدی (کارگردان صحنه‌هایاکشن) دیگر عوامل «پلیس بازی» هستند.

فیلم «پلیس بازی» در شرایطی طی روزهای آینده جلوی دوربین می رود که سازندگانش برنامه ای برای حضور این فیلم در جشنواره فجر ندارند. از قرار معلوم سازندگان فیلم با پخش کننده شان هم به توافق رسیده اند و این پخش کننده در حال برنامه ریزی برای اکران عید نخستین فیلم بلند پیمان قاسم خانی است. فیلمی که می تواند از اثار پرفروش سال آینده باشد.

منبع: روزنامه سینما


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>