- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

از «خندوانه۳» چه خبر؟

khandevane3

رامبد جوان از آخرین وضعیت سری سوم برنامه «خندوانه» گفت.

به گزارش سوره سینما [1] ، «خندوانه» و «خندوانه»هایی این روزها در چه حالی هستند و چه می‌کنند؟ این سوالی است که شاید با نزدیک شدن به اواخر ماه صفر و فرارسیدن ماه ربیع الاول به ذهن اکثر مخاطبانی که ماه‌ها چشم انتظار پخش مجدد برنامه بودند، خطور کند.

باید منتظر ماند و دید برنامه «خندوانه» بعد از سپری کردن حدود دو ماه و اتمام همه حواشی‌های بزرگ و کوچک، حالا دیگر چه شگفتانه‌ای جدای از حضور جناب خان و مهمان‌های شگفت خود می‌خواهد، ارائه دهد.

رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سری سوم «خندوانه» در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد.

وی بیان کرد: این برنامه با پشت سر گذاشتن سری دوم قبل از فرارسیدن ماه محرم و صفر، در حال آماده سازی استودیو،‌ دکور و طراحی ایده برای بخش‌های مختلف سری سوم برنامه «خندوانه» هستیم.

گفتنی است آخرین برنامه خندوانه قبل از ماه محرم پخش شد و بعد از آن بود که رامبد جوان از ساخت فیلم سینمایی خود برای جشنواره فیلم فجر خبر داد اما این پایان کار نبود چراکه بعد از آن نیز اخباری مبنی بر حضور علی کریمی در سری سوم رسید که باز هم این خبر تکذیب شد.

با توجه به اینکه عوامل «خندوانه» همچنان در مرحله پیش تولید به سر می برند و در حال آماده سازی دکور و نگارش فیلم نامه هستند انتظار می رود که پخش سری سوم در مدت زمان طولانی‌تری مهمان خانه‌های مردم شود.

منبع: هنرآنلاین [2]