- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

خداحافظی کرامتی و تشکر از دوربین «لاک قرمز» / فیلمبرداری به کوچه‌های ظفر رسید

laak-ghermez1

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی این پروژه سینمایی ، عوامل «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی پس از فیلمبرداری سکانس های مربوط به شهربازی با حضور مسعود کرامتی و پردیس احمدیه ، در حال حاضر کار را در منطقه ظفر ادامه می دهند که بهنام تشکر و مسعود کرامتی سکانس های پایانی خود را در این پروژه پشت سر گذاشتند و از دوربین «لاک قرمز» خداحافظی کردند.

در حال حاضر بیش از ٧٠ درصد از فیلمبردای این اثر سینمایی. در لوکیشن های مختلف به پایان رسیده و تدوین آن نیز همزمان توسط حمید نجفی راد در حال انجام است تا نسخه ابتدایی برای بازبینی به دبیر خانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برسد.

«لاک قرمز» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی سید جمال سید حاتمی، از مضمونی اجتماعی برخوردار است که در آن بازیگرانی چون پانته آ پناهی ها ، پردیس احمدیه ، مسعود کرامتی ، بهنام تشکر و رسول نقوی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است؛ «دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد».

laak-ghermez2

از دیگر عوامل این کار می‌توان به مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، نویسنده: امیر عبدی، مجری طرح: حسین فرضی‌زاد، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری،  طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: مجید هاشمی‌پور، برنامه‌ریز: علی جودی، طراح و سازنده عروسک: حمیده مقدسی، عکاس: علی حمیدنژاد، مدیر تدارکات: اکبر کاظمی، دستیار تهیه: احسان وحید، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.

لازم به یادآوری است، سید حاتمی پیش از این فیلم‌های تلویزیونی «بچه‌های ابری»، «انگشتر» و «اوقات مشترک آن‌ها» را در کارنامه خود ثبت کرده است.