- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«رند» قطعا به جشنواره خواهد رسید/ به زودی اسم نهایی این فیلم اعلام می‌شود

danesh-eghbashavi

دانش اقباشاوی یکی از چهار کارگردان فیلم سینمایی «رند» در گفت‌و‌گو با خبرنگار «سوره سینما» [1] در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: فیلم سینمایی «رند» این روزها در حال سپری کردن آخرین مراحل فنی خود است و قطعا در جشنواره فجر امسال حضور خواهد داشت.

وی افزود: قرار است که اسم این فیلم سینمایی تغییر کند و به زودی اسم نهایی این اثر انتخاب خواهد شد و از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

اقباشاوی که علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را همراه با هادی مقدم دوست، محمدهادی نائیجی و روح الله حجازی برعهده داشته است، در ارتباط با تجربه تولید یک اثر سینمایی توسط چهار کارگردان اظهار کرد: این فیلم سینمایی چهار اپیزود دارد که قصه‌های آن‌ها در عین متفاوت بودن دارای خط داستانی مشترکی هستند.

وی اضافه کرد: برای نگارش فیلمنامه و تولید این اثر، جلسات مشترکی میان ما ۴ نفر و محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده فیلم، تشکیل شد که نتیجه آن نگارش فیلمنامه‌ای منسجم و یک‌دست شد که در مرحله تولید نیز به همین شکل بود و من امیدوارم این اثر به عنوان یک تجربه خوب برای ما ۴ کارگردان، مورد توجه مخاطبان نیز قرار بگیرد.

دستیار کارگردان  فیلم سینمایی «رستاخیز» در ادامه با تقدیر از تیم تولید فیلم سینمایی «رند»، بیان کرد: برای تولید هر ۴ اپیزود این فیلم سینمایی از یک تیم استفاده کردیم و تفاوت اپیزودها تنها در کارگردان و بازیگران آن است. به همین خاطر است که نتیجه کار، اثری قابل قبول و یک‌دست شده است.

rend

این کارگردان جوان سینمای ایران که پیش از این تجربه حضور در چندین اثر سینمایی را به عنوان دستیار کارگردان داشته است، در ارتباط با تجربه همکاری با حمید فرخ‌نژاد که نقش اصلی اپیزود کارگردانی شده توسط او را برعهده دارد، گفت: من از سال‌ها پیش تجربه همکاری با آقای فرخ‌نژاد را داشتم و در فیلم‌هایی همچون «به رنگ ارغوان» و «عروس آتش» که هر دو از جمله اثار شاخص آقای فرخ‌نژاد در عرصه بازیگری هستند، به عنوان دستیارکارگردان حضور داشتم.

وی ادامه داد: بنده و آقای فرخ‌نژاد همشهری هستیم و به خوبی متوجه خواسته یکدیگر می‌شویم، به همین خاطر من از کار ایشان در این اثر بسیار راضی هستم و فکر می‌کنم که مخاطبان نیز حاصل این همکاری را بپسندند.

کارگردان فیلم سینمایی «تاج محل» که این روزها در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است، در ارتباط با دیگر فعالیت‌ها سینمایی خود گفت: مدتی قبل پروانه ساخت فیلم سینمایی «۵۷» را دریافت کردیم و قرار بود که این اثر با حمایت بنیاد فارابی تولید شود ولی هنوز توفیقی در این زمینه حاصل نشده است و وضعیت تولید این فیلم سینمایی همچنان نامشخص است.