- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

روایت بازیگر «بادیگارد» از همکاری با حاتمی‌کیا و پرستویی

diba-zahedi

به گزارش سوره سینما [1]، دیبا زاهدی بازیگر فیلم سینمایی «بادیگارد» و تجربه همکاری با ابراهیم حاتمی‌کیا و تیم تولید این اثر گفت: «بادیگارد» یک کار حرفه‌ای با گروه حرفه‌ای بود و کار کردن با این تیم یک تجربه فراموش‌نشدنی برای من بود.

وی همچنین بازی کردن در کنار پرستویی را یک فرصت دانست و خاطرنشان کرد: پرستویی در این کار به من مشاوره می‌داد و همواره من را در این مسیر کمک می‌کرد. محوریت این  قصه نقش پرویز پرستویی بود. اگر چه نقش من در این فیلم کوتاه بود؛ اما از همکاری با حاتمی‌کیا و پرستویی خرسندم.
بازیگر فیلم سینمایی «پنج‌ ستاره» همچنین در مورد همکاری‌های بعدی با حاتمی‌کیا گفت: حاضرم در صورت پیشنهاد این کارگردان بدون خواندن فیلمنامه در فیلم وی بازی کنم.
زاهدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد روند انتخاب نقش و بازی در فیلم‌ها گفت: من یک حداقلی را برای بازی خود در هر فیلمی قرار داده‌ام که اگر کیفیت آن نقش از حداقل من پایین‌تر باشد، بازی نمی‌کنم. دوست دارم همین روند را ادامه بدهم تا به هدفی که برای خود در زندگی هنری‌ام قرار دادم برسم. این طور نیست که اگر چند وقت بدون کار بمانم، از آن حداقل تعریف شده برای خودم پایین‌تر می‌آیم و هر نقشی را قبول می‌کنم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان [2]