- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

روزهای پایانی تدوین «آه ای عبدالحلیم» / اثری که می‌خواهد به جوانان امید بدهد + جدیدترین تصویر در «سوره سینما»

abdolhalim

احسان عبدی پور کارگردان فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» در گفت‌وگو با خبرنگار «سوره سینما [1]» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: ما نسخه اولیه این اثر را برای جشنواره ارسال کرده‌ایم و در حال حاضر در روزهای پایانی تدوین این اثر سینمایی توسط خانم سپیده عبدالوهاب هستیم.

وی اضافه کرد: پس از اتمام تدوین، فرامرز ابوالصدق صداگذاری این اثر را آغاز خواهد کرد تا بتوانیم نسخه نهایی آن را به جشنواره فیلم فجر امسال برسانیم.

کارگردان فیلم تحسین شده «تنهای تنهای تنها» در ارتباط با دغدغه‌هایش برای ساخت فیلم «آه ای عبدالحلیم» گفت: من در یک برهه از زندگی دچار یاس شدیدی شدم و پس از پشت سرگذاشتن این دوره تصمیم گرفتم اثری را بسازم که در آن بتوانم به جوانان امید بدهم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که علت علاقه او به فیلمسازی در محیط بومی بوشهر چیست، بیان کرد: شاید این علاقه بیشتر به خاطر این باشد که فضای داستان‌هایی که در ذهن من شکل می‌گیرد، بیشتر در همین محیط بومی می‌گذرد.

وی افزود: البته من نسبت به اینکه بخواهم اثری را در محیطی غیر بومی و خارج از بوشهر بسازم، اصلا حساسیت ندارم و دلیل ساخت آثار قبلیم در این محیط اقتضای داستان و طرح اولیه آن بوده است.

این کارگردان جوان سینما در ارتباط با رقابت اثرش با دیگر آثار حاضر در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: جشنواره امسال، جشنواره پرو پیمانی است و چهره‌های شاخصی در آن حضور دارند ولی من نمی‌توانم نسبت به استقبال مخاطبان و یا داوران جشنواره از این اثر پیش‌بینی کنم، هرچند که همانند دیگران دوست دارم که اثرم در این جشنواره دیده شود.

عبدی‌پور در تشریح دیگر فعالیت‌هایش بعد از اتمام ساخت فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» گفت: قرار است که بعد از اتمام این فیلم سینمایی، به سراغ ساخت سریال «گرانباری» برای شبکه پنجم سیما بروم که داستان آن در مورد گروهی خارجی است که برای یادگیری زبان فارسی وارد تهران می‌شوند و پس از ورود به ایران درگیر اتفاقاتی جدید می‌شوند.

احسان عبدی پور پیش از این دو فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» و «پاپ» را کارگردانی کرده است.