- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اولین سریال تولید شبکه نسیم، از امشب می‌آید

halate-khas

به گزارش سوره سینما [1]، «حالت خاص» نخستین سریال شبکه نسیم است که بجز روزهای پنجشنبه و جمعه از این شبکه پخش می‌شود.

داستان این مجموعه موضوعات روز را در بر می‌گیرد و در اپیزودهای مختلف با مسائل پیرامون شوخی می‌کند. داستان آن در آسایشگاهی خصوصی و بی‌رونق می‌گذرد که با ورود یک روانپزشک و همکاری سایر کارکنان آن دستخوش تحولاتی مثبت می‌شود … .
بازیگران «حالت خاص» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: بیژن بنفشه‌خواه، یوسف تیموری واقف، پوریا رحیمی‌سام، ملیکا شریفی‌نیا، الیکا عبدالرزاقی، پیمان فاطمی و سید مهرداد ضیایی. با هنرمندی : حسین محب اهری.
رضا شفیعی جم، نگار عابدی، روشنک عجمیان و علی صادقی هم به عنوان بازیگران مهمان در این مجموعه بازی کرده‌اند.
 بیژن بنفشه‌خواه نقش «دکتر وحید خان‌زاده» را بازی می‌کند. او مدیر آسایشگاه است که در زندگی حرفه‌ای زیاد شکست خورده و حالا برای راه‌اندازی آسایشگاه انگیزه‌ای مضاعف دارد. یوسف تیموری واقف در نقش «دکتر کیوان رستگار» پزشکی خوانده و برای دریافت مدرک تخصصی روان پزشکی در آسایشگاه مشغول به کار بر روی پایان‌نامه‌اش است.  پوریا رحیمی‌سام در نقش تیمور، فوق دیپلم مکانیک دارد اما سر از شغل سرایداری آسایشگاه در آورده.
ملیکا شریفی نیا نقش «سعیده رشیدی» را بازی کرده؛ او مسئول پذیرش است؛‌ بارها در کنکور شرکت کرده اما قبول نشده است و الیکا عبدالرزاقی، در نقش «لبخند باریک بین»، پرستار است و کارش را بادقت و وسواس فراوان انجام می‌دهد.
پیمان فاطمی در بوفه آسایشگاه کار می‌کند. او به شدت عاشق شعر و ادبیات است و هر فردی بیتی بخواند، تخفیف می‌گیرد. سید مهرداد ضیایی بازیگر نقش پسر صاحب آسایشگاه است. زیادی باسواد است تا جایی که این اتفاق روی تعادل روانی‌اش اثر گذاشته. پدرش آسایشگاه مذکور را به خاطر او راه انداخته و آن را مکانی برای آدم‌های نیازمند قرار داده. حسین محب اهری صاحب آسایشگاه است. مدام در حال جهانگردی است و از طریق اسکایپ با آدم‌های آسایشگاه و پسرش ارتباط برقرار می‌کند.
عوامل «حالت خاص» که در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای تولید شده است، عبارتند از:
طراح و کارگردان: افشین اربابی، نویسنده: امیررضا طلاچیان، تهیه‌کنندگان: ابراهیم بهادری و  منصوره امی، آهنگساز: امیر توسلی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی،‌ طراح صحنه: محسن نصرالهی، مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند، تدوین: رضا مطهری، صداگذاری و ترکیب صدا: مهدی جمشیدیان و عرفان ابراهیمی، گروه صدا: محمدرضا حسینی، دستیاران: اسفندیار سلطانزاده و علی میرزاده، مدیر تولید: شاهین اربابی، دکوراتور: محمد قرایلو، اکسسوار: امیر شمس یوسفی، علی شمس یوسفی، وحید حاج عسگری و حسین حسینی، دستیار کارگردان: میلاد نعیمی و  سهیل ملک نژاد ، منشی صحنه: فاطمه رزاقی، مشاور پروژه: مسعود جهانشاهی، مشاور روانشناسی: فریبا مرادی، عکاس: یوسف عبدالرضایی، روابط عمومی: احمد رنجبر
منبع: باشگاه خبرنگاران