- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تمدید مهلت ثبت نام در کارگاه‌های بین‌المللی جشنواره فیلم خورشید

khorshid-kargah

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، مهلت ثبت نام در آتلیه ها و مسترکلاس های آموزشی این جشنواره تا ۱۵ دی ماه سال جاری تمدید شد.

کارگاه های پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید شامل دو آتلیه عملی و پنج مستر کلاس آموزشی است که آتلیه های «خلاقیت در هنر سینما و ویدئو» با حضور شارلوت هوبر از اساتید دانشگاه سوربن و «قلم-دوربین و سفر درونی» توسط فیلیپ کاستلنیک برگزار می شود.

همچنین ۵ مستر کلاس، «سینمای مستقل و سینما با سناریوی باز» توسط فیلیپ کاستلنیک، «تئوری عدم قطعیت و سینمای تجربی» توسط ژان میشل روو، «ویدئو آرت و سینمای تجربی» توسط مائل لوم ، مستر کلاس «انسان شناسی و سینمای تجربی» توسط لورنت ون لانکر استاد دانشگاه در بروکسل و مستر کلاس «از حلقه فیلم تا دیجیتال» توسط استیون مارتین از اساتید دانشگاه سوربن برگزار خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این مهلت ثبت نام در این کارگاه ها، پایان آذرماه اعلام شده بود که این زمان به درخواست فیلمسازان و علاقه مندان تا ۱۵ دی ماه تمدید شد.

«پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید» به‌عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی کشور، ۲۲ الی ۲۵ دی ماه سال جاری در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری تهران برگزار می شود.