- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

شبکه نمایش در شب‌های زمستان دیدنی می‌شود

shabake-namayesh

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سیما، سریال کره ای «پاستا» و سری جدید برنامه «سینما کلاسیک» از ۵ دی‌ماه به روی آنتن شبکه نمایش می رود.

سریال طنز «پاستا» محصول سال ۲۰۱۱ کره جنوبی است که اخیرا به مدیریت دوبلاژ افشین زینوری در امور دوبلاژ صداوسیما دوبله شده و رضا آفتابی، ناصر احمدی، امیر حکیمی، شایان شامبیاتی، سعید شیخ‌زاده، بهروز علی محمدی، ژیلا آژیر، نازنین یاری و مریم جلینی، در این سریال به صداپیشگی پرداخته اند.

این سریال از امشب ۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ پخش خواهد شد و روز بعد ساعت ۷ و ۱۴ تکرار خواهد شد.

pasta

ماجرای این سریال طنز در فضای آشپزخانه یک رستوران کره ای می گذرد. سئو یوکیونگ پس از ۳ سال به آرزویش می رسد و دستیار سرآشپز پاستا می شود. سرآشپز چوی هیون ووک است که کارش را در ایتالیا یاد گرفته و یکی از بهترین سرآشپزهای کُره است. چوی هیون ووک که به جای سرآشپز اخراج شده آمده تصمیم می گیرد تمام زنان سرآشپز رستوران را اخراج کند. عقیده وی این است که زنان نباید در آشپزخانه او باشند. یک روز هم نوبت سئو یوکیونگ می شود و این موضوع ماجراهایی را پدید می آورد.

همچنین سری جدید برنامه «سینما کلاسیک» از ۵ دی‌ماه هر شب ساعت ۱ بامداد پخش خواهد شد و روز بعد ساعت ۸ و ۱۷ تکرار خواهد شد.

«هفت سوار دلاور» ، «دودسکادن» و «خواب گناهکاران» اثر آکیرا کوروساوا، داستان «کارآگاه» اثر ویلیام وایلر، «شماره ۱۷» اثر آلفرد هیچکاک، «کشتن یک پلیس» با بازی آلن دلون برخی از فیلم‌هایی هستند که برای اولین بار در این برنامه پخش خواهد شد.