- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ میزبان فیلم‌های ۱۰۰ بوستون شد

100-boston

به گزارش سوره سینما [1]به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، طی توافق به عمل آمده میان دبیر کمیته بین الملل جشنواره فیلم ۱۰۰ با مدیر جشنواره فیلم ۱۰۰ بوستون آمریکا، تعداد ۵۰ فیلم برگزیده این جشنواره در قالب بخشی ویژه در دهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ به نمایش در می آید.

بنا بر این گزارش، جشنواره فیلم ۱۰۰ بوستون با مدیریت Jason  daniels در سال ۲۰۰۵ در شهر بوستن آمریکا شروع به فعالیت کرد و تاکنون چهار دوره برگزار شده است.

بخش های ویژه بین الملل دهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ با هدف ترویج و توسعه شعار دائمی جشنواره که توجه به مضامین اخلاقی، انسانی و ارتقای سینمای ایران است، برگزار می شود.

شایان ذکر است، نخستین جشنواره بین  المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ایران پیش از این جشنواره و در سال ۲۰۰۳ (آذر ۱۳۸۲) شروع به فعالیت کرد. سینماگران، مستندسازان و علاقه مندان به فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای می توانند آخرین اخبار و رویدادهای دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای را با جست و جو در صفحه اینستاگرام جشنواره یا عضویت در کانال تلگرامی جشنواره دنبال کنند.

یادآور می شود؛ آخرین مهلت ارسال اثر دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ۲۵ دی ماه ۹۴ در نظر گرفته شده است. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط شرکت در این جشنواره به وبگاه مرکزی این جشنواره با نشانی الکترونیکی www.100fest.com [2] مراجعه کنند.