- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اسامی هیئت داوران بخش نقد، مقالات و پژوهش‌های سینمایی جشنواره «عمار» منتشر شد

ammar-davaran-naghd

به گزارش سوره سینما [1]، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، اعضای هیئت داوران بخش نقد، مقالات و پژوهش‌های سینمایی ششمین دوره این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد:

محمدتقی فهیم

متولد ۱۳۳۵ تربت حیدریه است. وی بیش از ۳۰ سال در عرصه مطبوعات و هنر فعالیت مستمر داشته است. عضویت در آکادمی و عضو شورای عالی حل اختلاف خانه سینما، مسئولیت صفحه سینمایی روزنامه کیهان، معاونت ارزشیابی، سردبیری نشریه روزانه بیستمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان اصفهان، عضویت در شورای مرکزی و نایب رئیسی انجمن منتقدان نویسندگان سینمای ایران از جمله سوابق فهیم است.

رضا زاده محمدی

متولد ۱۳۵۵ نایین و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه امام صادق علیه اسلام است. زاده‌محمدی، کارشناس حوزه رسانه و برنامه‌های تلویزیونی است و پیش از این به عنوان عضو هیئت تحریریه در مجله‌های سوره، راه و … فعالیت داشته است. او برگزیده چند دوره جشنواره مطبوعات است.

مجتبی نامخواه

متولد ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل دکتری دانش اجتماعی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام است. وی که در حال حاضر به تحصیل در مقطع خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم مشغول است، ضمن پژوهش و تدریس در زمینه اندیشه‌های امام خمینی(ره)، مقالات و یادداشت‌های متعددی در زمینه موضوعات و مسائل انقلاب اسلامی به نگارش در آورده است.