- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «فصل نرگس» برگزار شد

fasle-narges

به گزارش سوره سینما [1] ، «فصل نرگس» دومین اثر سینمایی نگار آذربایجانی بعد از «آیینه های روبرو» است که در ژانر اجتماعی و با موضوع انسان دوستی و هم نوع گرایی به تصویر کشیده خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فیلم روایت آدم های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خود شیفتگی و خود محوری دارد شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک ی کنند. «فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع اما در تعریف کلی تر هویت انسان ها را به چالش می کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یاداآوری می کند.

این مراسم شب گذشته با حضور عوامل تولید پروژه سینمایی «فصل نرگس» برگزار شد و سحر صباغ سرشت و نگار آذربایجانی تهیه کننده و کارگردان فیلم با آرزوی موفقیت برای تولید این فیلم کیکی را به رسم یادبود بریدند و عوامل پشت صحنه فیلم درباره مراحل مختلف فیلمبرداری دیدار و گفتگو داشتند.

فیلم سینمایی «فصل نرگس» هفته آینده در لوکیشنی در منطقه سعادت آباد جلوی دوربین می رود.

عوامل پشت صحنه فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: نگار آذربایجانی، مدیر فیلمبرداری:تورج منصوری،مدیر تولید:بهزاد هاشمی، طراح صحنه:مهرزاد ضرابیان،طراحان لباس:مهرزاد ضرابیان،مه لقا ناقد، طراح چهره پردازی:سودابه خسروی،صدابردار:عباس رستگار پور،طراحی و ترکیب صدا:رضا نریمی زاده،تدوینگران:سودابه سعید نیا،خشایار موحدیان،موسیقی:ستار اورکی،گرافیست و طراح تیتراژ:عزیز محسنی،جلوه های ویژه ی کامپیوتری:فرید فصیحی،طراح پوستر:سیروی سلیمی،دستیار اول کارگردان . برنامه ریز:شکیل مظفری، منشی صحنه: آذر تجلی،فیلمبردار:رضا غفاری،عکس: امید صالحی،مستند پشت صحنه:شایسته ایرانی،مشاور رسانه ای: منصوره بسمل،تبلیغات فضای مجازی:آریان امیر خان،مدیر تدارکات:امیر یمینی،امور فنی صدا، تصویر و اصلاح رنگ:استودیو مون،پشتیبانی تجهیزات فیلمبرداری و نور:جمشید قادری،پشتیبانی تامین آکسسوار صحنه:امیر یوسفی، تهیه کننده: سحر صباغ سرشت.

گفتنی است بزودی بازیگران اصلی این پروژه که از چهره های سینما و چند چهره ی جدید هستند معرفی می شوند.