- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برگزاری آیین دیدار با عوامل فیلم سینمایی «جزیره رنگین» در موزه سینما

jazire-rangin

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه ای فیلم سینمایی «جزیره رنگین» ،موزه سینما دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ میزبان مراسم آیین دیدار «جزیره رنگین» با حضور کارگردان و دیگر عوامل فیلم و جمعی از سینماگران و اهالی رسانه است.

در این مراسم طبق رسم همیشگی، قبل از نمایش فیلم، پوستر آن توسط عوامل و مهمانان امضا می‌شود و عوامل هم چندکلامی با حاضرین صحبت می‌کنند و سپس از ساعت ۲۱ فیلم برای حاضرین به نمایش در می‎آید.

«جزیره رنگین» فیلمی با فضایی مستند داستانی است که در جشنواره سی و سوم فیلم فجر برای اولین بار به نمایش در آمد. فیلم «جزیره رنگین» تاکنون در جشنواره‎های متعدد داخلی و خارجی حضور داشته‌است، از جمله در جشنواره فیلم ونکوور که در این جشنواره با استقبال قابل توجهی روبه‌روشد.

«جزیره رنگین» روایت فعالیت‌های هنری و اجتماعی احمد نادعلیان نقاش و طراح، در جزیره هرمز است. خسرو سینایی علاوه بر کارگردانی نگارش فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. علی لقمانی مدیر فیلم‌برداری و علیرضا کریمی صدابردار و تدوین‌گر فیلم هستند. در این فیلم مهدی احمدی بازیگری که در چند اثر سینایی حضور داشته، در کنار بازیگران محلی ایفای نقش می‌کند.