- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» به صداگذاری رسید + جدیدترین تصاویر در «سوره سینما»

akharin-bar-sahar1

به گزارش خبرنگار سوره سینما [1]، فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» جدیدترین ساخته فرزاد موتمن که به تازگی تدوین خود را پشت سر گذاشته بود، این روزها توسط آرش قاسمی در حال صداگذاری است.

این فیلم که پیش از این نسخه اولیه آن برای دبیرخانه سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر ارسال شده بود، دهمین ساخته بلند فرزاد موتمن محسوب می‌شود که دارای فیلمنامه‌ای جنایی‌پلیسی به قلم امیر عربی است و داستان آن در ارتباط با ماجرای جنایت پل مدیریت است.

در این فیلم سینمایی فریبرز عرب‌نیا در نقش کارآگاه ظاهر می‌شود و علاوه بر او، سیامک صفری، ژاله صامتی، آتیلا پسیانی، محمدرضا غفاری، بهاران بنی‌احمدی، علیرضا ثانی‌فر، روشنک گرامی، عمار تفتی، شبنم فرشادجو، امیرحسین فتحی، مجتبی سلمانی، شیوا کریمی و با معرفی: آناهیتا درگاهی به ایفای نقش می‌پردازند.

akharin-bar-sahar2

فرزاد موتمن پیش از این در گفت‌و‌گویی با «سوره سینما [1]» در ارتباط با تفاوت‌های «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» با دیگر آثار سینمایی خود، گفته بود: من تا به حال فیلمی تا این اندازه متحرک، سریع، عصبی و صریح نساخته بودم و غالب آثاری قبلی من اصولاً آرام و دراماتیک بودند. در حالی که این فیلم، برخلاف فیلم‌های قبلی من است.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند‌ از: مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی و مرتضی غفوری / تدوین: ژیلا ایپکچی/ مجری طرح، سرمایه گذار: سعید عصمتی/ طراح صحنه: جهانگیر میرزا جانی/ طراح چهره پردازی: میشا جودت/ مدیر صدابرداری: رشید دانشمند/ مدیر تولید: فرهاد کی نژاد/ دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی جناب/ منشی صحنه: سعیده دلیریان/ مدیر تدارکات: بهمن صمصامی راد/ مشاور رسانه ای: مریم نراقی